2010年8月7日 星期六

真係要識嘅好朋友!

係淘痴左買左幾支甲油, 因為其中一支係超級快乾, 所以我又玩下嘢喇!



嗰支超級快乾, 真係亞媽必備架!!! 因為如果要湊仔而又想搽甲油, 識左佢之後, 真係唔同佢做朋友係唔得囉! 真係堅快, 快到你唔信, 而且又比一般長壽!!! 不過家姐話搽左似GEL甲, 但係我又唔多覺喎!


5 則留言:

  1. OPI?
    [版主回覆08/10/2010 11:48:00]係呀, 就係用晒你又有嗰兩支囉! 得唔得呀?

    回覆刪除
  2. 得,我搽咗兩層透明嗰支之後,再搽兩層OPI,一日之後,都無甩色,不過可以成塊搣出黎,幾勁呀,洗甲水都慳返
    [版主回覆08/10/2010 12:23:00]我就只係搽左一層透明就再搽兩層OPI, 搽完OPI之後就再搽閃嘢, 搽完閃嘢先再搽兩層嗰隻快乾(兩嘢都要重手), 就變左而家咁喇!
    上次冇攪咁多嘢, 最尾只係搽左一次快乾都好襟呀!
    不過下下快乾嗰隻都要重手, 睇嚟都會好快用完! 所以我諗住8月尾再訂, 你仲買唔買呀?!

    回覆刪除
  3. 8月尾預埋我呀thx~~
    [版主回覆08/10/2010 14:50:00]冇問題! 當然預埋你啦!!!

    回覆刪除
  4. 買第二隻~~~
    [版主回覆08/10/2010 14:53:00]你意思係唔訂快乾, 訂第二隻顏色嘅OPI?

    回覆刪除
  5. 係,醒目,我講得咁簡短,你都明我意思
    最鍾意同叻人做朋友
    [版主回覆08/10/2010 15:53:00]咁又唔好咁讚我, 因為我都有蠢嘅時候嘅!

    回覆刪除