2010年8月2日 星期一

Angelo, 我會永遠懷念你!

今朝番到公司, 就已經收到消息話個朋友應該就嚟唔得, 所以十點幾就約左一斉去醫院睇佢! 去到見到佢, 都已經係冇咩反應............雙眼都已經唔識眨, 我同佢講嘢, 佢都冇辦法回應...........

 

11點半係醫院走, 番到公司過左一陣就已經收到電話話佢已經去左!

 

點解個天要咁對佢! 我呢個朋友以前又玩, 又溫女, 又飲酒, 但係佢呢幾年佢已經改邪歸正, 做番一個好人啦, 好辛苦先搵到個好女人諗住結婚生仔! 好喇, 舊年年尾已經比佢搵到個結婚, 而家都未到一年, 個天就要佢走!

 

我今日見佢一面, 睇見佢吊住條命, 好似唔想走! 唔想走? 更係啦, 佢啱啱先開始左一陣幸福家庭, 而家都未開心完就要佢離開!

 

我都唔明, 點解個天要咁對佢?! 改好左, 點解都唔比機會佢?!

沒有留言:

張貼留言