今朝番到公司, 就已經收到消息話個朋友應該就嚟唔得, 所以十點幾就約左一斉去醫院睇佢! 去到見到佢, 都已經係冇咩反應............雙眼都已經唔識眨, 我同佢講嘢, 佢都冇辦法回應...........
11點半係醫院走, 番到公司過左一陣就已經收到電話話佢已經去左!
點解個天要咁對佢! 我呢個朋友以前又玩, 又溫女, 又飲酒, 但係佢呢幾年佢已經改邪歸正, 做番一個好人啦, 好辛苦先搵到個好女人諗住結婚生仔! 好喇, 舊年年尾已經比佢搵到個結婚, 而家都未到一年, 個天就要佢走!
我今日見佢一面, 睇見佢吊住條命, 好似唔想走! 唔想走? 更係啦, 佢啱啱先開始左一陣幸福家庭, 而家都未開心完就要佢離開!
我都唔明, 點解個天要咁對佢?! 改好左, 點解都唔比機會佢?!
沒有留言:
張貼留言