2010年8月20日 星期五

第一次嘅創舉!!!


幾勁! 真係好勁! 我今日第一次用耳挖同滕滕嘗試撩耳仔! 估唔到就撩到咁多耳C出嚟! 一個咁細嘅耳洞, 居然收埋咁多耳C唔話過我知, 大膽!


我見到滕滕耳仔有耳C, 起初都係試下同佢撩, 因為怕佢唔鐘意, 一撩, 點不知佢唔郁, 比我撩喎! 咁我就更係食住個勢上啦! 因為撩耳仔會好痕, 所以中途滕滕都有搵佢自己隻手指仔撩下止下痕, 不過我同佢講唔怕, 等媽me幫你止痕吓!


2 則留言:

  1. 熙熙一見我拎支棉花棒出嚟, 就會乖乖哋咁攤係樹俾我撩架喇!
    [版主回覆08/22/2010 01:19:00]我唔係用棉花棒, 我係用耳挖架, 所以我最初怕滕滕驚呀!

    回覆刪除
  2. 你用平咀鉗,夾啲耳屎出黎無咁危險呀
    [版主回覆08/23/2010 16:10:00]佢地個洞好細架, 平咀鉗入唔到去, 就算入到去都開合唔到架!

    回覆刪除