2010年8月21日 星期六

鐵膽同學!

今日去左小學亞SIR 屋企玩, 約左2:30係地鐵等埋成班同學一斉上去, 所以12:30同滕滕食完飯就急住出門口!  因為地點係調景嶺, 其實都攪到我都幾頭痕, 因為淨係諗搭咩車都要計數!


好開心幾有個鐵膽同學都會出席, 因為大家都認定左大家嘅約會係重視嘅, 但係其中有一個同學就有玩嘢成份, 因為佢係外國番左嚟之後, 出親嚟食飯都話我地攪D地點唔方便! 唔方便? 唔係嘛, 旺角、青衣城、德福、佐敦、尖沙咀, 都唔方便??????????  今次講明係亞SIR新居入伙, 你唔係叫亞SIR 就你吓嘛? 呢個同學之前住係香港線尾嗰邊, 之後就搬左去中上環, 咁請問之後有咩咁唔方便呢? 最嬲就係今次我係第一個問佢幾時係HK想就佢時間, 但係到confirm 晒時間之後, 佢知道去亞SIR 屋企, 佢就話唔得閑!  算啦, 都心淡喇! 唔出就算啦, 唔可能下下叫我地就晒佢(我地全部都係住九龍新界)!


今日好彩老公冇去, 因為佢去實悶死佢, 因為我地係到吹水, 佢一定會唔出聲!


滕滕今日都算OK, 不過就因為八卦所以就跌瘀左塊面!




\





沒有留言:

張貼留言