今日好 UP-SAD, 成個 HK 都好 UP-SAD!
開開心心去旅行, 點不知著左一半人番唔到嚟HK! 因為個槍手覺得比人屈, 攪到比人隔職, 所以尋日持住一班去菲律賓馬尼拉玩嘅旅行團落手!
攪左大半日, 菲律賓政府一D都做唔到嘢, 係唔知做乜撚嘢! 直到我7點幾8黠番到屋企睇到直播, 先知原來已經好大獲!
我見到電視直播, 我都驚到喊左出嚟, 話就話唔識, 但係始終都係HK人, 個心越睇就越"UP"!
睇到咁上下, 見到有個人打橫咁瞓左係隻門到, 嗰時都未知係邊個嚟, 我都已經又喊左出嚟, 因為好唔想, 好唔想係HK人! 不過, 好彩後尾原來知道係個槍手嚟, 佢已經打死左!
睇到班冇撚用嘅菲律賓警察真係睇到火都嚟, 仲要冇槍係手就扮有槍, 冇撚嘢吓嘛, 真係唔爆粗都唔得!
都未知裏面D人生死未卜, 就用個斧頭"作"爆D 玻璃, 又開槍去"TIL 引"個槍手, 之前仲搵個槍手個細佬去同個槍手談判, 但係點不知佢個細佬都揸住支槍去! 你話幾荒謬!!!
最討厭就係個菲總, 特首搵左佢成晚, 佢到第二朝先覆電話, 跟住就係電視笑笑口咁話對件事好抱歉, 去到開槍現場, 都繼續笑笑口係到講嘢! 仲有, d菲人去到開槍現場影相留念! 嘩!!! 真係睇到火到嚟!!! 好彩我而家個工人唔係賓, 如果唔係就真係憎到佢死, 成個國家都係廢柴!!!
係網上面都已經好多人話抵制菲律賓所有嘢, 不過李兆光就係電視出嚟話唔好對而家係hk嘅賓太大反應喎! 唔大就假啦, 雖然HK有d人係衰, 但係睇見自己國家嘅人比人地咁樣對待, 想唔大反應就奇喇! 做得唔啱都仲要懶人, 話自己冇錯! 唔通你地自己國家嘅人先係人? 我已經同自己講, 我呢一生人都唔會去菲律賓旅行, 因為我極到憎恨呢個國家同埋佢地D人!!!
總統話微笑係代表憤怒,我屌佢老母卜街臭化閪,唔識控制表情就帶口罩或者死撚咗去啦,國家一日有咁嘅總統,我都鄧國民可恥呀。
回覆刪除[版主回覆08/26/2010 11:08:00]我都未見過有人賤到好似呢個所謂總統咁, 微笑係代表憤怒, 仆街啦, 我都好想講, 我地D HK人打你地D賓妹係因為愛護佢咋! 佢都痴九線, 唔小佢都唔得!