2010年8月24日 星期二

為菲律賓被挾持本港康泰旅行團死難者默哀, 仍生環的祈禱!

今日好 UP-SAD, 成個 HK 都好 UP-SAD!


開開心心去旅行, 點不知著左一半人番唔到嚟HK!  因為個槍手覺得比人屈, 攪到比人隔職, 所以尋日持住一班去菲律賓馬尼拉玩嘅旅行團落手!


攪左大半日, 菲律賓政府一D都做唔到嘢, 係唔知做乜撚嘢! 直到我7點幾8黠番到屋企睇到直播, 先知原來已經好大獲!


我見到電視直播, 我都驚到喊左出嚟, 話就話唔識, 但係始終都係HK人, 個心越睇就越"UP"!


睇到咁上下, 見到有個人打橫咁瞓左係隻門到, 嗰時都未知係邊個嚟, 我都已經又喊左出嚟, 因為好唔想, 好唔想係HK人! 不過, 好彩後尾原來知道係個槍手嚟, 佢已經打死左!


睇到班冇撚用嘅菲律賓警察真係睇到火都嚟, 仲要冇槍係手就扮有槍, 冇撚嘢吓嘛, 真係唔爆粗都唔得!


都未知裏面D人生死未卜, 就用個斧頭"作"爆D 玻璃, 又開槍去"TIL 引"個槍手, 之前仲搵個槍手個細佬去同個槍手談判, 但係點不知佢個細佬都揸住支槍去! 你話幾荒謬!!!


最討厭就係個菲總, 特首搵左佢成晚, 佢到第二朝先覆電話, 跟住就係電視笑笑口咁話對件事好抱歉, 去到開槍現場, 都繼續笑笑口係到講嘢! 仲有, d菲人去到開槍現場影相留念! 嘩!!! 真係睇到火到嚟!!! 好彩我而家個工人唔係賓, 如果唔係就真係憎到佢死, 成個國家都係廢柴!!!


係網上面都已經好多人話抵制菲律賓所有嘢, 不過李兆光就係電視出嚟話唔好對而家係hk嘅賓太大反應喎! 唔大就假啦, 雖然HK有d人係衰, 但係睇見自己國家嘅人比人地咁樣對待, 想唔大反應就奇喇!  做得唔啱都仲要懶人, 話自己冇錯! 唔通你地自己國家嘅人先係人? 我已經同自己講, 我呢一生人都唔會去菲律賓旅行, 因為我極到憎恨呢個國家同埋佢地D人!!!


1 則留言:

  1. 總統話微笑係代表憤怒,我屌佢老母卜街臭化閪,唔識控制表情就帶口罩或者死撚咗去啦,國家一日有咁嘅總統,我都鄧國民可恥呀。
    [版主回覆08/26/2010 11:08:00]我都未見過有人賤到好似呢個所謂總統咁, 微笑係代表憤怒, 仆街啦, 我都好想講, 我地D HK人打你地D賓妹係因為愛護佢咋! 佢都痴九線, 唔小佢都唔得!

    回覆刪除