2010年7月31日 星期六

你睇下!

而家發皮四、唔LIKE 個樣, 就係咁架喇~


仲咩呀, 你嬲我呀????????



1 則留言:

  1. 嬲邊個呀?
    [版主回覆08/02/2010 10:54:00]佢嬲我囉! 因為我成日同佢講"NO"呀  !

    回覆刪除