http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
而家發皮四、唔LIKE 個樣, 就係咁架喇~
仲咩呀, 你嬲我呀????????
嬲邊個呀?[版主回覆08/02/2010 10:54:00]佢嬲我囉! 因為我成日同佢講"NO"呀 !
嬲邊個呀?
回覆刪除[版主回覆08/02/2010 10:54:00]佢嬲我囉! 因為我成日同佢講"NO"呀 !