滕滕已經介左中午嗰餐奶都好耐喇, 番健康院體檢應該都 pass!
所以下午茶餐, 個工人都會煮通粉、米粉比佢食! 不過個工人就同我講, 佢只係食d粉同埋腸腸, d 青豆粒, 紅蘿蔔粒佢就 bu番出嚟喎! 唔好咁啦, 我真係唔想佢咁快就呢樣唔食嗰樣唔食! 但係so far, 我而家食飯比d咩佢, 佢都食嘅!
我都唔係成日比雜食佢食, 因為食得多都係冇益, 而且慌佢大個第日唔識自己買咩, 所以少得就少啦! 但係佢就, 一見到 0 檬茶佢又要飲, 見到朱古力手指餅佢又要食! 呢d, 就唯為最好唔好比佢見到喇!
越健康啲食物,小朋友越唔食
回覆刪除[版主回覆07/21/2010 12:56:00]唔好話佢, 我都係 !
腸仔都係少食好d...
回覆刪除咁你叫個工作打到d 野做蓉, 粒r啊等等撈入飯內
[版主回覆07/21/2010 14:23:00]咁你又唔使怕佢咬唔到! 成張膠墊都比佢咬左忽出嚟喇!
佢只不過係唔想食嗰d青豆粒之嘛!
會唔會粒青豆好難入手呀, 滑嘟嘟咁, 之前俾粟米熙熙食, 佢都係咁, 但我張粒粟米整開少少佢就ok喇!
回覆刪除[版主回覆07/22/2010 22:02:00]你唔使怕滕滕攪唔掂喎, 佢連張膠墊都攪得掂, 青豆呢家嘢, 簡直係小兒科啦~