事件 1 :
個工人洗完d衫乾晒預備放番入柜桶, 係呢一刻, 條友仔就會去撰佢鐘意嗰d出街衫褲出嚟, 死都要人地同佢著左佢! 如果唔同佢著, 佢就死纏爛打, 慕求都要著到為止!
而家差唔多日日都係咁, 日日都要換去街衫著! 其實著唔緊要, 最緊要就係影番d相嘛, 唔好影嚟影去, 都係著住件睡衣影吖!
事件 2 :
係車到, 通常如果我坐後座, 滕滕都會企係到望街, 所以我就會同佢除左對鞋佢, 因為佢而家會自己落地行! 但係, 除左對鞋之後, 佢就係到喊喇, 叫住要著番對鞋!
嘈到你要同佢著番為止! 不過我真係唔明, 都已經出左街啦, 唔通唔著鞋, 就真係唔係出左街? 街又已經望到喇! 又已經上左車! 仲唔係去街? 冇奶油比你著住對鞋係咁踏我條褲架嘛, 仲要成個後坐位踏晒! 唔除鞋比佢踏, 咁同我自己係街到坐地下有咩分別呀?!
好可愛吖佢. 小朋友幾執著. 要全套服務, 少對鞋都唔放過妳呢.
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 14:23:00]但係對鞋係要嚟行架嘛 , 佢咁樣踏落嚟, 我個身咪好污糟囉~
HAHA~滕滕同我個吉仔掉返轉,我隻吉超唔鐘意著鞋,一坐係到就會自己除左隻鞋架喇~
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 17:08:00]咁我寧願咁喇~
係車到擺另一對乾淨嘅鞋得唔得呀?
回覆刪除[版主回覆07/06/2010 12:27:00]冇呀, 唔買咁多鞋喇, 佢對豬腳, 兩三個月對鞋就已經唔啱喇!
佢有要求有主見呀!
回覆刪除[版主回覆07/07/2010 12:33:00]咁細個就有主意, 咁再大d 都唔知點算~