2010年7月24日 星期六

人頭豬 II

話說買左個水池, 上次整比滕滕玩, 家姐個老公知道左我一共攪左成3粒鐘, 佢就話我係人頭豬!


今日, 我又做人頭豬喇!






滕滕今次冇上一次咁驚喇, 可能因為今次D水冇咁多! 加左3盤水, 見佢冇咁驚, 我就再加多一盤! 同埋佢今次越玩越開心! 


見到佢玩得咁開心, 我真係唔覺得係人頭豬囉~! 因為每個父母, 都想自己囝囡開心, 而我, 亦都係一樣!


而且, 我更加相信, 佢第日一定都會同我一樣係"人頭豬"!


4 則留言:

  1. 滕滕玩得咁開心,  乜都抵返晒喇~
    [版主回覆07/24/2010 23:40:00]SO晒潻啦!!!

    回覆刪除
  2. 有地方放個水池, 我都想做人頭豬呀! 你開多D俾滕滕玩啦! 佢玩得咁開心.
    [版主回覆07/25/2010 22:17:00]我屋企都冇地方架, 開左個水池, 得番半個廳咋!
    不過, 我買嚟都係想比滕滕玩, 冇奶油開左一次之後就唔開架嘛!
    見到滕滕今次玩得咁開心, 我唔介意做人頭豬囉~

    回覆刪除
  3. 不如帶滕滕去泳池啦
    [版主回覆07/26/2010 11:52:00]我住居屋架, 所以冇泳池! 如果要玩就要去公共嗰種, 但係我又唔想, 因為而家d公共泳池好dirty, 仲有, 而家d手足口好緊要............

    回覆刪除
  4. 下次同佢去泳池玩啦hehe
    [版主回覆07/27/2010 22:35:00]我要等我老公夾啱放假先呀~
    所以我諗都會係屋企玩多幾次........!

    回覆刪除