2010年7月19日 星期一

睇下以後仲敢唔敢!

你睇下! 張席買左幾耐你已經又咬到咁樣!


係唔係唔鬧你, 你就好得意!



企係到唔准郁! 扭耳仔!



你唔好諗住我唔出聲你就可以當冇事行開!



你同我罰企10分鐘!



結果, 扭耳仔扭左5分鐘, 罰企罰左10分鐘! 企到去8/9分鐘時, 佢開始攰, mou 左係到, 但係我都冇放過佢, 要佢起番身再企!


老公話我變態喎, 咁細個就要人扭耳仔罰企! 但係如果我唔罰佢, 就代表佢可以繼續咁做, 即係可以繼續曵!


豬仔, 媽me唔想架, 你唔好再咬喇, 知唔知呀?!


5 則留言:

  1. 耐唔中罰一次金金地要架...
    [版主回覆07/21/2010 10:29:00]亞dee話真係慘, 咁細個就比人罰喎!

    回覆刪除
  2. 罰完仲有無咬呀?
    [版主回覆07/21/2010 12:56:00]尋日佢又再咬過! 我打電話番去叫個工人罰佢企, 佢好慘咁欖住個工人係到扮嘢!

    回覆刪除
  3. 最緊要要比佢知道因咩事罰佢
    [版主回覆07/21/2010 14:39:00]就更係啦!

    回覆刪除
  4. 睇到d相EE都覺得赤, 我諗媽咪個心仲赤呀~
    [版主回覆07/22/2010 22:00:00]講真, 我又真係唔係好赤喎~ 我仲笑架!

    回覆刪除
  5. 變態喇你~
    [版主回覆07/23/2010 16:09:00]以前係, 而家都係!

    回覆刪除