http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
你睇下! 張席買左幾耐你已經又咬到咁樣!
係唔係唔鬧你, 你就好得意!
企係到唔准郁! 扭耳仔!
你唔好諗住我唔出聲你就可以當冇事行開!
你同我罰企10分鐘!
結果, 扭耳仔扭左5分鐘, 罰企罰左10分鐘! 企到去8/9分鐘時, 佢開始攰, mou 左係到, 但係我都冇放過佢, 要佢起番身再企!
老公話我變態喎, 咁細個就要人扭耳仔罰企! 但係如果我唔罰佢, 就代表佢可以繼續咁做, 即係可以繼續曵!
豬仔, 媽me唔想架, 你唔好再咬喇, 知唔知呀?!
耐唔中罰一次金金地要架...[版主回覆07/21/2010 10:29:00]亞dee話真係慘, 咁細個就比人罰喎!
罰完仲有無咬呀?[版主回覆07/21/2010 12:56:00]尋日佢又再咬過! 我打電話番去叫個工人罰佢企, 佢好慘咁欖住個工人係到扮嘢!
最緊要要比佢知道因咩事罰佢[版主回覆07/21/2010 14:39:00]就更係啦!
睇到d相EE都覺得赤, 我諗媽咪個心仲赤呀~[版主回覆07/22/2010 22:00:00]講真, 我又真係唔係好赤喎~ 我仲笑架!
變態喇你~[版主回覆07/23/2010 16:09:00]以前係, 而家都係!
耐唔中罰一次金金地要架...
回覆刪除[版主回覆07/21/2010 10:29:00]亞dee話真係慘, 咁細個就比人罰喎!
罰完仲有無咬呀?
回覆刪除[版主回覆07/21/2010 12:56:00]尋日佢又再咬過! 我打電話番去叫個工人罰佢企, 佢好慘咁欖住個工人係到扮嘢!
最緊要要比佢知道因咩事罰佢
回覆刪除[版主回覆07/21/2010 14:39:00]就更係啦!
睇到d相EE都覺得赤, 我諗媽咪個心仲赤呀~
回覆刪除[版主回覆07/22/2010 22:00:00]講真, 我又真係唔係好赤喎~ 我仲笑架!
變態喇你~
回覆刪除[版主回覆07/23/2010 16:09:00]以前係, 而家都係!