尋日朝番工, 見唔到條仆街! 可能佢以為我影到佢, 所以唔知係唔係避開我!
如果係就好喇, 因為我都唔係好想見到佢!
不過其實我都有D驚, 因為條仆街D眼神唔係咸濕佬咁簡單! 如果佢只係望住我個胸, 我都唔使驚佢, 因為呢D情況, 我會遮住個胸之餘仲會啤行佢, 有時仲會問佢望乜7嘢! 但係呢個PK D 眼神好變態, 有D三白眼嗰種, 望得嚟好淫邪, 所以我怕佢係變態狂嗰隻!
所以今朝番工, 我揸住成"秋"鎖匙係手, 如果有咩衣郁我就成"秋"鎖匙作落去! 好彩, 最後今日都見唔到佢!!!
因為放暑假, 所以我行嗰條路少左人, 就好似今日咁, 係我前面都係得兩三個, 而我後面就冇人喇, 所以呢個暑假, 行過都係揸住鎖匙係手好D!!!
你樣靚身材正....你最好帶個流星搥出街好d喎
回覆刪除[版主回覆07/24/2010 23:42:00]你借個比我囉~!
駛唔駛買D防狼器呀....你都係小心D好呀....
回覆刪除[版主回覆07/24/2010 23:42:00]我揸住"秋"鎖匙, 應該都夠照! 因為都有成10條8條架!
你個啲鎖匙有鬼用咩,又唔係鎖頭。
回覆刪除不如帶支胡椒噴霧或者防狼器仲好啦
又或者擺一把生果刀係手袋囉
[版主回覆07/26/2010 11:50:00]都唔係架, 你試下比"秋"鎖匙作落去你到吖, 都幾很痛架! 因為我唔知係邊樹睇過, 鎖匙都可以係防狼嘢嚟架!
不過好似整個防狼器係身好似好d! 生果刀............我怕一陣比人話我有精神病呀 !
個秋鎖匙打得中就係囉,打唔中比佢搶埋乜都無喇
回覆刪除一係呢排叫個工人陪你行過去喇
[版主回覆07/26/2010 16:07:00]如果個工人同我去搭車, 咁即係滕滕都倍我去搭車.............
滕滕陪你搭車唔好咩?反正滕滕無嘢做
回覆刪除[版主回覆07/26/2010 17:41:00]但係佢通常係嗰時都係: 1.仲瞓緊覺, 2.就係醒左飲奶!
佢咁忙架...
回覆刪除[版主回覆07/27/2010 10:43:00]全屋人最忙就係佢架喇~ 佢除左瞓同食奶之外, 佢跟住D時間就冇停過架喇!
我都好想好似滕滕咁忙就好喇
回覆刪除[版主回覆07/27/2010 22:46:00]其實你都係吖!