2010年7月17日 星期六

熙媽, 比多幾次熙熙睇, 相信好快就會OK架喇!






而家唔知咩事, 無啦啦佢就成日走上去張椅到坐, 又唔肯走! 搬走佢去玩玩具, 佢就咋咋淋又上番嚟坐!


3 則留言:

  1. 我諗諗下都係唔好俾熙熙睇好, 佢識多樣野我又再唔得閒D架喇!
    [版主回覆07/17/2010 22:28:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年7月17日 中午12:04

    <P>嘩!識得搞咁多嘢呀,我都要收拾好個廳先得,如果唔係到時都不知怎算呀!依家我個仔都百壓到要命呀!</P> <P>&nbsp;</P> <P>依家個仔張臉好少少呀,無咁擔心,但對腳又有金錢癬,唉,他成日都都抓,真係比佢氣到半死呀!我個仔真是好多問題呀!好鬼煩呀!</P>
    [版主回覆07/19/2010 10:35:00]如果同佢隻腳仔纏D紗布會唔會好D呀, 因為滕滕之前比嘢咬到隻腳豬頭咁, 又唔想比佢抓我就纏D紗布包住佢! 因為我覺得紗布透氣, 又可以唔比佢用手抓到!

    回覆刪除
  3. 擺明响度扮大人
    [版主回覆07/19/2010 15:10:00]佢係係到扮緊我地埋位上網呀!

    回覆刪除