2010年7月7日 星期三

咁就做左12年亞4

今日係拍拖12週年, 不知不覺, 原來已經比人厄左番嚟, 做左12年亞4! 

 

真係做亞4架!!! 因為老公識左我之後, 就開始唔做家務喇! 叫佢換床單, 佢居然答我佢唔識喎~ 唔係呀化! 你未識我嗰時, 請問係唔係張床單自己同自己換架????

 

我地今晚撇左滕滕, 兩個二人世界, 所以食嘢食得好爽!

 


 


 


 

 

呢間餐廳我地耐唔耐就嚟食嘢, 因為貪佢夠偏僻, 又唔使等位, 所以以前某d節日, 我地都會嚟呢到! (諗諗下舊年都好似係呢到)

 

呢到d 生蠔好正, 我個玻璃肚食左都冇事, 所以又可以食喇! 原本我地諗住叫扒食, 不過好彩冇叫, 因為想試下新嘢, 不過唔好講主菜, 只係個湯都已經好唔掂, 差左好多!!!  所以主菜就唔使講, 簡直係不知所謂!!! 除左蠔係可以食得下, 其他一既都已經唔同以前, 所以我地 bad list左佢, 以後都唔會再嚟!

 

食完飯番到去都係九點幾, 我又可以趕到番去餵滕滕飲奶!  而老公就又要番工喇!  so sad...........

4 則留言:

  1. 你都好快手姐!
    Happy Anniversary~
    [版主回覆07/08/2010 09:09:00]THX

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜~~~
    [版主回覆07/09/2010 11:30:00]THX

    回覆刪除
  3. 邊間嚟架??? 通知吓大家咪中招好喎...
    [版主回覆07/09/2010 11:36:00]好偏僻, 你唔會去架!
    如果唔係亞DEE有個朋友住係嗰到附近, 我地都唔會知嗰到有間咁嘅嘢!

    回覆刪除
  4. 恭喜晒~
    12年真係要慶祝一返~ 呢段感情其實好sweet呀!
    [版主回覆07/09/2010 11:37:00]未生就 sweet D, 但係生左之後就冇咁sweet 喇, 因為d時間都比晒滕滕咁济喇!

    回覆刪除