2010年7月27日 星期二

羅湖商城半日遊~

今日上左深圳見客, 約左兩點係香格里拉等, 不過佢成3點半先到! 佢地次次都係咁, 次次都遲到, 明知深圳咁塞車, 好心就搭地鐵啦!!!


我地食完嘢, 講完公事, 就開始倍佢地去掃X貨! 我都唔明, 真係咁正咩? 佢地次次嚟親都要叫我倍佢地去, 因為我可以幫佢地講價, 但係下下都幾個鐘, 都好難頂下!



成8:00先離開, 嘩~ 嗰一刻幾想即刻番到屋企見我個滕滕呀, 成半 day 都冇見喇!!!  所以好好彩佢地冇話食埋晚飯咋!


1 則留言:

  1. 啲A貨肯定有啲細節位唔同架,用開嘅人一定知啦
    [版主回覆07/28/2010 10:17:00]咁就一定架啦, 不過佢地唔係好介意囉!

    回覆刪除