http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日迫滕滕坐屎塔, 坐左20分鐘就喊足20分鐘!
係咁喊, 所以就有機會影抵佢隻牙! 呢隻究竟係大牙定臼齒呢? 因為真係好大隻下!
死啦, 仲有咁多隻都未出, 而呢隻就已經咁大隻囉~ 我怕佢第日真係要箍牙就大獲喇!
咁你有無箍牙架?[版主回覆07/26/2010 11:56:00]我都有呀, 因為我老豆 & 亞媽d牙好大隻, 而我又係, 我大大話話, 唔計智慧齒都好似除左6隻架!
嘩!!!6隻???[版主回覆07/26/2010 16:08:00]前面嗰4隻, 已經好耐喇, 唔計呢4隻, 就係出緊另外4隻囉~
做乜要整人喊足咁耐呀, 第一次坐???佢會反感架~你等佢愛上個potty先喇!!例如坐上去時會有D特別新嘅玩具, 可以聽某一隻歌咁...但我仲未同熙熙試過架播![版主回覆07/27/2010 22:53:00]佢之前都肯係個屎塔痾架, 不過唔知仲咩整整下唔肯, 而家要呢埋痾呀! 所以星期日我咪唔比佢起身, 要佢痾左先可以比佢行人囉~
呢埋痾?會唔會係怕醜呀??[版主回覆07/28/2010 11:44:00]可能佢知道嗅, 所以唔好意思呀
真係好大隻牙喎! 勁![版主回覆07/31/2010 15:07:00]所以可能第日真係要箍牙囉~
咁你有無箍牙架?
回覆刪除[版主回覆07/26/2010 11:56:00]我都有呀, 因為我老豆 & 亞媽d牙好大隻, 而我又係, 我大大話話, 唔計智慧齒都好似除左6隻架!
嘩!!!6隻???
回覆刪除[版主回覆07/26/2010 16:08:00]前面嗰4隻, 已經好耐喇, 唔計呢4隻, 就係出緊另外4隻囉~
做乜要整人喊足咁耐呀, 第一次坐???佢會反感架~你等佢愛上個potty先喇!!例如坐上去時會有D特別新嘅玩具, 可以聽某一隻歌咁...但我仲未同熙熙試過架播!
回覆刪除[版主回覆07/27/2010 22:53:00]佢之前都肯係個屎塔痾架, 不過唔知仲咩整整下唔肯, 而家要呢埋痾呀! 所以星期日我咪唔比佢起身, 要佢痾左先可以比佢行人囉~
呢埋痾?會唔會係怕醜呀??
回覆刪除[版主回覆07/28/2010 11:44:00]可能佢知道嗅, 所以唔好意思呀
真係好大隻牙喎! 勁!
回覆刪除[版主回覆07/31/2010 15:07:00]所以可能第日真係要箍牙囉~