因為尋日好開心收到個水池, 所以下午同左滕滕玩喇! 不過就係呢個水池就已經攪到我半死狀態!!!
玩完之後, 仲有下場, 因為約左班舊同事去BBA, 好耐都冇一斉BBA喇, 不過今次就真係信錯人!
事原係有人話屋主負責去買嘢呢 part 會做得好稱職, 所以我就大安指意比個屋主去買嘢食, 而話屋主會做得好好嗰個人就安排去倍個屋主一斉去買&幫手! 樹不知佢地兩個5點先去買嘢(我地約晒6點鐘開波架!), 買左D嘢番嚟, 全部都係冰嘢, 咁想6點開波都幾難啦! 仲有, 講明係BBA, 佢地居然連燒烤叉都冇買!!! 所以就變左咁喇..............
只有一個人係到攪, 而其他人就吹下水, 坐下 & 企下...........好似變左大食會咁喎!
其實本身我安排左3個人去買嘢, 而呢個人係我最信任佢, 但係呢個人居然放左飛機喎, 所以原本有4個人生日一齊切 cake, 但係而家變左3個! 不過, 佢地話唔怕, 因為...............
因為佢地話有佢張相, 可以放埋出嚟, 但係就搵唔到張黑白相喎 ! 你話佢地把口要賤呢
!!! 下次約左佢地, 真係唔好講左唔出嚟, 如果唔係, 後果就係咁喇
!!!
今日就真係好 Q熱, 所以我都頂唔順著左件背心, 但係我著左咁之後, 居然比人叫我肥妹呀 !!!
我都係小小肥啫,仲咩叫人地肥妹喎!
今日滕滕都夠晒皮囉,所以一番去沖完涼,飲埋奶,都唔使5分鐘就已經
都唔係好肥啫
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 11:11:00]某d位係睇到好肥架! 尤其係隻手肶!
不過, 影出嚟係咁嘅效果, 咁即係我擺個pose 好啦 !!! 就得好! 就得好 !!!
我都想減手臂~~~
回覆刪除[版主回覆07/06/2010 12:25:00]我諗可能要做機呀~!