http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
星期六夜晚去左同學到, 跟住星期日6點就要起身, 好彩星期一請左半日假瞓到11點半, 但係尋日, 個人都好似未瞓醒, 成day 都係到遊緊暈, 乜嘢都入唔到惱~
今日, 個人先至好似醒番咁! 知道人地講乜嘢!
辛苦左日半, 個人就攪成咁, 咁死啦, 真係年紀大, 機器壞喇, 而家先至係中女, 幾時先捱到去熟女呀!
好心你就請一日啦,返個半日,車錢都薜埋[版主回覆07/15/2010 10:47:00]我都想! 不過我d大假已經攞晒好耐喇, 而家係用緊advance 架, 所以唔好咁過份攞晒成 day 囉!
過咗半年咋喎,咁快用晒?[版主回覆07/15/2010 15:36:00]講個秘密比你知, 我已經攞到2012年喇! 咁你話我係唔係唔好咁過份吖!
嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁再生多件, 你咪要係呢間公司做到2046~[版主回覆07/16/2010 09:28:00]而家都賣身咁啦, 放產假都仲要日日check mail, 又要攞嘢番去做!
好心你就請一日啦,返個半日,車錢都薜埋
回覆刪除[版主回覆07/15/2010 10:47:00]我都想! 不過我d大假已經攞晒好耐喇, 而家係用緊advance 架, 所以唔好咁過份攞晒成 day 囉!
過咗半年咋喎,咁快用晒?
回覆刪除[版主回覆07/15/2010 15:36:00]講個秘密比你知, 我已經攞到2012年喇! 咁你話我係唔係唔好咁過份吖!
嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
回覆刪除[版主回覆07/15/2010 17:01:00](Empty)
咁再生多件, 你咪要係呢間公司做到2046~
回覆刪除[版主回覆07/16/2010 09:28:00]而家都賣身咁啦, 放產假都仲要日日check mail, 又要攞嘢番去做!