2010年7月17日 星期六

我幾時變左做天真嬌架!!!

尋日食lunch, 馮小姐問我, 話見到我有個c 字形嘅cushion以前要嚟托住滕滕, 見佢瞓係上面, 問我呢個cushion 係咩嚟!


(嗱, 去到呢個位, 家姐已經話我又死蠢!!!) 跟住我就答馮小姐嗰個cushion 係要嚟餵奶架, 佢當然係嗰個moment 繼續話唔知啦!!! 講講下, 我又比佢氹左啦 , 我又無啦啦又問佢要唔要, 要就係比佢! 咁佢當然又第一時間話好啦, 所以我又做左羊牯囉!


家姐話佢有出去睇d bb 嘢, 有乜理由佢唔知嗰個cushion 係for 咩用架! 所以跟本呢次又係一個局!


到左今朝, 亞媽話courier 個亞姐成日都攞住 pampers 尿片samples 去比客, 話唔知填左d 咩, 咁買尿片就有discount, 問我馮小姐有冇同我講! 一聽到, 我又火到嚟, 因為佢一d都冇同我講過! 因為我覺得佢真係好自私囉!!!


其實我唔係咁蠢啫, 只不過我當佢係我朋友, 我對佢先冇介心, 但係我又估唔到佢又再一次當我係亞嬌! 係囉, 家姐都講得啱, 唔好似為人地係結婚嗰到放左我地兩張相就咁開心先得架, 你估人地真係當你係fd 咩!!!


7 則留言:

  1. 天真嬌...冇計喇, 有心人裝冇心人....下次再醒D
    [版主回覆07/20/2010 11:33:00]咁對朋友, 唔係唔應該"有心"嘅咩?!

    回覆刪除
  2. 佢覺得你有錢,唔只在啲電視框吓
    [版主回覆07/20/2010 11:34:00]我有錢, 就唔使做! 佢明知我成日都搵d so 嘢架啦, 咁都叫做有錢呀?!

    回覆刪除
  3. 咁不如你直接問佢點解唔通知你?
    比著我,一定問,雖然有時付出唔等如回報,但都唔可以有著數唔話比人知咁賤格囉
    呢篇blog show 出黎比佢睇啦
    [版主回覆07/20/2010 12:11:00]我今日問左佢喇, 我話我亞媽都唔知講乜, 叫佢講多一次!
    佢話佢上網又check 唔到嗰間公司, 又唔想打電話去問喎! 我唔問佢佢都唔出聲, 你話幾冇引!
    學你話齋, 街外嘢, 有著數都唔出聲幾衰格呢!
    我遲d都諗住出嚟比佢睇, 不過就唔指名導姓啦! 但係佢半個月前睇過到而家都冇入過嚟喎!

    回覆刪除
  4. 指名道姓又怕咩呢?最可悲嘅係,佢呢啲唔知專登定無心,你唔講,佢真係唔知發生咩事,最好比佢知囉,如果唔係,得你一個唔開心,為乜呢?
     
    [版主回覆07/20/2010 12:21:00]因為始終我都仲要日日對住佢, 所以我唔可以咁直接架! 佢雖然個腦轉得慢( ), 但係佢唔係冇吖嘛!

    回覆刪除
  5. 咁又係,佢唔係無腦,佢係自私啫
    [版主回覆07/20/2010 14:53:00]d人要搵機會入架!

    回覆刪除
  6. 我今日行過一條街,條術有好多雀仔,忽然之間諗係你嗰個人
    唔洗用腦,又要依賴...
    [版主回覆07/21/2010 10:56:00]唔係好明白.........雀仔..........& 唔用腦..........有咩關係?
    仲咩無啦啦會聯想埋一斉呀  ?!

    回覆刪除
  7. 因為雀仔係唔洗用腦囉,哈哈哈
    見到沙粒以為都可以食得,係咁啄
    見到樹葉又係咁啄,我企係到等過馬路,睇住隻雀仔,心諗:你有無咁蠢呀???
    [版主回覆07/21/2010 12:59:00], 好嘢!

    回覆刪除