2010年7月21日 星期三

唔知有冇蝕到!

朝早番工, 我都會過去隔離村搭車, 因為早一個站, 通常都有位坐!

 

如事者都係經過一橦樓, 過左橦樓就上去商場, 過左個商場就先到巴士站! 不過, 係坐樓樓下見到一個男人係咁釘住我! 平時, 呢個男人都已經有眼望望, 不過今日直頭冇眨過眼!

 

我今日著左條 legging褲, 一條長身衫, 唔係好窄, 又唔係好闊, 條衫長到包住個pat, 唔係低胸! 咁著, 我覺得一d 問題都冇, 又冇引人犯罪!

 

呢個男人係迎面而來, 當佢行過我側邊, 佢一眼都冇眨咁望住我(係成個身), 而我就當然望番佢, 亦都係一眼都冇眨咁望番佢! 因為佢視線冇離開過我, 所以佢行過我之後, 我就轉頭再望多一次! 就係一望轉頭, 原來佢已經舉起左個電話出嚟影我! 我唔知佢有冇影到, 但係我見到佢望到我之後, 佢就即刻收埋個電話落個褲袋到, 企左係到望第二邊, 扮冇嘢!

 

我當時就即刻轉身, 面對住佢, 望左佢成1分鐘, 佢見到我咁, 佢就開始走! 而嗰一刻, 我打比老公, 不過當打通左之後, 我就即刻cut左佢, 因為我當時想即刻睇下影唔影到條仆街個樣! 可惜, 係影唔到! 不過, 好彩就係佢知我影佢!

 

我當時真係好想問佢影乜, 不過我怕佢捉住我, 同街d人講我係佢邊個, 係到扮識! 所以最終我都冇出聲, 只係啤行佢!!!

 

唔知聽日番工會唔會又見到佢, 如果見到, 我就會影抵佢個死人樣!

 

 

1 則留言:

  1. 有時人呢,係會諗多咗,大嗌叫救命吖嘛傻妹~~~
    [版主回覆07/26/2010 11:39:00]佢同我距離有成十尺, 佢又冇掂到我! 就算我嗌, 人地都唔知我仲乜!

    回覆刪除