http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
星期六買, 買左番去, 滕滕好驚, 因為有聲, 見到佢郁, 滕滕就唔敢郁, 好鬼好笑!
尋晚番去, 滕滕已經欖住佢嚟錫, 又捉住佢兩隻耳仔, 又咬佢條尾, 仲識點樣去control佢!
新寵物就係佢喇..................
(比滕滕睇番呢段片時, 佢見到自己係到叫, 跟住就傻傻地咁望住我笑左一下, 我諗佢都覺得自己好得意!)
今朝起身飲早奶, 一出房見到就要搵佢; 下午去完公園番嚟, 一入屋見佢就要抱佢!
頂佢唔順~
哈哈, 我都有一隻類似呢d 款, 不過係隻<<豬>>, 識企懂得行既麥兜豬~ 哈哈 嬈嬈都好驚架~ 所以而家收埋左, 等佢大d 我再拎出黎比佢玩~ 哈哈[版主回覆07/15/2010 10:57:00]滕滕初初都好驚架, 不過玩下玩下就冇嘢喇! 等嬈嬈大小小比佢見下先, 望多幾眼先整佢郁, 可能會好d架!
好得意呀~~~[版主回覆07/15/2010 10:59:00]你話邊個得意先?! 係買嗰個得意? 定係玩嗰個得意? 又或者定係被佢咬嗰隻狗仔得意呀?
係滕滕得意呀~~~[版主回覆07/15/2010 15:44:00]我都好得意架喎
你?你得意?哼!!!!你唔得意喎~~~ . . . 你可愛呀,哈哈哈[版主回覆07/15/2010 17:02:00]OH, 多謝你讚我可愛呀!!! 我老公都冇咁話過我啊, 呵呵呵!
哈哈, 我都有一隻類似呢d 款,
回覆刪除不過係隻<<豬>>,
識企懂得行既麥兜豬~ 哈哈
嬈嬈都好驚架~ 所以而家收埋左, 等佢大d 我再拎出黎比佢玩~ 哈哈
[版主回覆07/15/2010 10:57:00]滕滕初初都好驚架, 不過玩下玩下就冇嘢喇!
等嬈嬈大小小比佢見下先, 望多幾眼先整佢郁, 可能會好d架!
好得意呀~~~
回覆刪除[版主回覆07/15/2010 10:59:00]你話邊個得意先?! 係買嗰個得意? 定係玩嗰個得意? 又或者定係被佢咬嗰隻狗仔得意呀?
係滕滕得意呀~~~
回覆刪除[版主回覆07/15/2010 15:44:00]我都好得意架喎
你?你得意?哼!!!!你唔得意喎~~~
回覆刪除.
.
.
你可愛呀,哈哈哈
[版主回覆07/15/2010 17:02:00]OH, 多謝你讚我可愛呀!!! 我老公都冇咁話過我啊, 呵呵呵!