http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋晚因為去整頭髮, 所以趕唔到番嚟同滕滕飲奶, 所以今朝番工前見到滕滕瞓到隻豬咁, 就真係依依不捨喇, 所以我望左差唔多成分鐘先行開!
就係呢分鐘, 我發現滕滕腳下距離床尾, 只有一尺咁多!
嘩~ 乜原來我個滕滕長左咁多嘅?! 以前仲諗緊張 4尺床仲可以有排瞓, 點知而家仲要1尺就到位喇!
係呀! 一年之前我放呀B落床會覺得自己點解會買咁大張床架. 家陣就覺得自己買得冇錯.[版主回覆07/17/2010 10:39:00]佢地真係大得好快!
要預備買床仔喇~~~[版主回覆07/17/2010 10:39:00]都係時候睇定喇, 我老公買嘢都要預成年時間.........!
係呀! 一年之前我放呀B落床會覺得自己點解會買咁大張床架.
回覆刪除家陣就覺得自己買得冇錯.
[版主回覆07/17/2010 10:39:00]佢地真係大得好快!
要預備買床仔喇~~~
回覆刪除[版主回覆07/17/2010 10:39:00]都係時候睇定喇, 我老公買嘢都要預成年時間.........!