星期六唔使番工, 不過都唔係好得閑, 因為下午一點幾我就要去買小小餸, 因為要煲一煲湯預備聽日接新娘玩遊戲!
買完餸都已經3點幾, 又要準備6點鐘出發去同學屋企, 睇佢夜晚上頭! 好彩老公去左同事到食飯, 所以食完飯就過嚟接我, 如果唔係都係幾嘢, 因為同番工條路都差無幾, 因為藍田--> 屯門!
番工都冇咁早, 星期日8點未夠就去到喇! 嘩~ 乜又係我遲呀? 體諒下啦, 遠吖嘛! 不過好彩同學仔冇咋型! 今日我嘅角色係姊妹, 又係拍攝人(係唔專業嗰隻)!
d姊妹今次都幾好, 雖然唔識, 但係都識做, 因為大家都係一條心幫同一個人, 冇話計計較較, 唯一唔識做嗰個係一個肥妹, 成日係新娘房都唔知仲乜, 所以我頂佢唔順, 叫左佢出去行行企企, 睇下出面有d咩幫到手!
d兄弟都ok, 好合拍, 又合作, 話頭醒尾, 要佢做都做到晒, 唔使佢地做, 都問埋使唔使做!
我本身安排左老公6點幾同滕滕 & 工人出嚟, 跟住叫個工人食嘢, 而我地就同對新人影下相, 等個工人食完嘢就抱番滕滕番屋企! 因為我之前問左個工人想唔想係到食埋, 不過食埋就要成點鐘先番屋企, 我見佢唔答我, 咁就費事太晚先比佢瞓喇, 因為佢第二日都要湊滕滕架嘛, 所以就要佢同滕滕走先囉!
不過, 反眼時候就嚟喇, 因為我已經問個工人, 明知出一出嚟仲咩要攞個咁大嘅湊仔袋, 所以就叫左個工人放底走喇, 不過, 個工人番到屋企樓下打比老公, 佢話冇攞key喎, 條key係個湊仔袋到! 頂~ 有冇攪錯呀!!! 冇計啦, 老公就唯有走囉!
尋日真係好彩d姊妹有料到咋, 唔使12點就攪掂好喇, 唔會好似上次咁, 呢個又話走, 嗰個又話走! 同埋, 好彩老公出番嚟接我, 所以12點半就已經番到屋企喇!
真係攰到死咁济!
不過, 我睇番d相, 點解.............
我覺得我好似一個珠圓玉潤嘅一個亞太咁!
啊太...妳邊忽肥吖
回覆刪除[版主回覆07/13/2010 22:49:00]首先, 我冇你尖尖嘅下巴, 其次, 我又冇你瘦瘦嘅手肶!
淨係冇呢兩樣都已經夠晒啦!
好靚女呀!
回覆刪除[版主回覆07/16/2010 09:35:00]你個我個 fd 定我先??? 我靚就更架啦 !(幾唔知醜呀 )
不過, 生完真係脹卜卜, 成個身都圓晒!
你覺唔覺得你老公有D似苗喬偉呀?
回覆刪除[版主回覆07/16/2010 09:36:00]都唔係淨係你講過.........! 我有朋友 & 佢家姐都係咁講!
不過, 我諗如果似, 可能遮晒佢d眼耳口鼻先會似囉, 因為就算似, 我諗都只係因為個頭形似!
你個fd有d似明星....
回覆刪除[版主回覆07/16/2010 22:40:00]吓吓, 等我講過佢知你話佢似明星先!
不過, 我好相信佢落左妝, 你一定唔會咁講囉 !