介紹下比d朋友仔先!
深紅色嗰支係超級防水 mascara, 用成day 都唔會脫色, 塊面出油, 又唔會另到眼肚位黑, 最堅就係成 day 都好持久, 夾完左d眼睫毛先嚟揸就最好喇!
因為真係好防水, 所以就要用左手邊嗰支 remover嚟落妝! 而落妝都係好簡單, 只係塗上去過兩三分鐘就可以洗!
我朝早揸左, 到夜晚都係咁, 你話幾堅呢!
市面上有好多隻牌子都話係 waterproof, 但係去到中午之後, 因為眨眼關係, 下眼線對落嗰d位就開始黑黑地!
同埋, 就算我夾到d眼睫毛成朵花開咁, 到夜晚都係咁上下, 一d都冇下墜到!
我已經用完一支又一支了
回覆刪除你應該介紹埋睫毛鉗嘛
[版主回覆07/07/2010 11:51:00]係唔係真係好好用呢!
鉗, 我係買 shiseido! 不過因為睫毛鉗係要睇眼形架, 人人都唔同!
但係都可以試下睇下shiseido, 因為鉗左都好似持久d !
係呀,幾年前已經用梗,又平又好用
回覆刪除我都係用shiseido架
[版主回覆07/07/2010 12:39:00]YES!!!