2010年7月5日 星期一

超級防水 mascara

介紹下比d朋友仔先!


深紅色嗰支係超級防水 mascara, 用成day 都唔會脫色, 塊面出油, 又唔會另到眼肚位黑, 最堅就係成 day 都好持久, 夾完左d眼睫毛先嚟揸就最好喇!


因為真係好防水, 所以就要用左手邊嗰支 remover嚟落妝! 而落妝都係好簡單, 只係塗上去過兩三分鐘就可以洗!



我朝早揸左, 到夜晚都係咁, 你話幾堅呢!



市面上有好多隻牌子都話係 waterproof, 但係去到中午之後, 因為眨眼關係, 下眼線對落嗰d位就開始黑黑地!


同埋, 就算我夾到d眼睫毛成朵花開咁, 到夜晚都係咁上下, 一d都冇下墜到!


2 則留言:

  1. 我已經用完一支又一支了
    你應該介紹埋睫毛鉗嘛
    [版主回覆07/07/2010 11:51:00]係唔係真係好好用呢!
    鉗, 我係買 shiseido! 不過因為睫毛鉗係要睇眼形架, 人人都唔同!
    但係都可以試下睇下shiseido, 因為鉗左都好似持久d !

    回覆刪除
  2. 係呀,幾年前已經用梗,又平又好用
    我都係用shiseido架
    [版主回覆07/07/2010 12:39:00]YES!!!

    回覆刪除