2010年7月5日 星期一

再創高峰~

以為自己已經瘦番晒, 但係今朝去做檢查, 一上磅...........嘩! 115!!!


睇嚟, 我真係要去做下運動喇~


5 則留言:

  1. 115仍不算太肥~~

    回覆刪除
  2. 115 咋呀! 咁都要"嘩". 110-120 係大約5'3"高嘅磅數嚟架.
    115中位係PERFECT呀.
    [版主回覆07/07/2010 11:47:00]我冇5'3呢!

    回覆刪除
  3. 你想幾多呀?
    [版主回覆07/07/2010 11:47:00]最好好似未生嗰時, 106/107到啦~
    不過好似難d.......

    回覆刪除
  4. 生完115ok啦.   咁貪心...
    留番d quota, 生埋第二個出黎先減啦.
    [版主回覆07/07/2010 14:36:00]最慘就係老公話而家已經好似攬緊第二個咁呀 !!
    而且佢話我大左成個碼喎  !!!

    回覆刪除
  5. 咪住先. 未生之前, 妳得90磅??
    [版主回覆07/07/2010 15:06:00]未生都有106/107, 不過生左就成個人厚左! ........應該係圓左!

    回覆刪除