http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
以為自己已經瘦番晒, 但係今朝去做檢查, 一上磅...........嘩! 115!!!
睇嚟, 我真係要去做下運動喇~
115仍不算太肥~~
115 咋呀! 咁都要"嘩". 110-120 係大約5'3"高嘅磅數嚟架. 115中位係PERFECT呀.[版主回覆07/07/2010 11:47:00]我冇5'3呢!
你想幾多呀?[版主回覆07/07/2010 11:47:00]最好好似未生嗰時, 106/107到啦~ 不過好似難d.......
生完115ok啦. 咁貪心... 留番d quota, 生埋第二個出黎先減啦.[版主回覆07/07/2010 14:36:00]最慘就係老公話而家已經好似攬緊第二個咁呀 !! 而且佢話我大左成個碼喎 !!!
咪住先. 未生之前, 妳得90磅??[版主回覆07/07/2010 15:06:00]未生都有106/107, 不過生左就成個人厚左! ........應該係圓左!
115仍不算太肥~~
回覆刪除115 咋呀! 咁都要"嘩". 110-120 係大約5'3"高嘅磅數嚟架.
回覆刪除115中位係PERFECT呀.
[版主回覆07/07/2010 11:47:00]我冇5'3呢!
你想幾多呀?
回覆刪除[版主回覆07/07/2010 11:47:00]最好好似未生嗰時, 106/107到啦~
不過好似難d.......
生完115ok啦. 咁貪心...
回覆刪除留番d quota, 生埋第二個出黎先減啦.
[版主回覆07/07/2010 14:36:00]最慘就係老公話而家已經好似攬緊第二個咁呀 !!
而且佢話我大左成個碼喎 !!!
咪住先. 未生之前, 妳得90磅??
回覆刪除[版主回覆07/07/2010 15:06:00]未生都有106/107, 不過生左就成個人厚左! ........應該係圓左!