2010年8月9日 星期一

仆街死八婆!!!

真係唔想咁樣寫上嚟, 不過真係一肚火!


呢個仆街客, 女人之中都冇人有佢咁仆街! 6月中落左張單仲未出貨, 叫佢係落新單攞貨之前, 就先出左未出嗰d貨先, 因為6月中d價貴過而家, 唔通比你出左d平貨, d貴貨等等等到年尾跌晒價先出咩!!! 同埋, 叫佢出貨前, 唔該好去攪掂6月尾出貨報關先啦, 到而家已經8月頭, 比你拖左成個月有多, 都算係咁啦! 我覺得自己一d都唔過份喎!


個八婆問左佢一個星期有多都唔覆, 直至今日佢覆個電話嚟喇! 不過就係係到嘈, 話6月中落嗰張單個價咁貴, 要我地減比佢! 6月中報價, 你覺得貴, 咪唔好死去落囉, 咁你仲乜死都要同我地訂貨先?! 嗰時料價貴就更係貨貴啦, 八婆! 成個電話就聲大大, 一味同我講佢冇理由蝕喎! 而且仲話我地係廠, 要承受蝕嘅風險, 唔關佢事!


一聽到佢講呢句, 我即刻都火嚟! 係, 我地係廠, 係要承受風險, 但係你當時同我落左單, confirm左個價先簽番張單比我, 咁你簽左, 即係接受左我比你嘅offer! 咁唔可能d料一路跌, 你就唔攞貨, 兩個月之後同我嘈, 講番張單你會蝕, 迫人地用而家個價比你架嘛?!  你賣貨比人都要承受風險, 你唔好貪我老闆好相與, 咁你就想打橫嚟同我講! 唔通我地蝕比你就得, 你蝕就唔得! 我呸!


成日就同我講做生意唔係咁做! 我想請問, 係唔係好似你咁比張假票出嚟先叫做生意呀? 係唔係成日出左貨又唔比錢先叫做生意呀? 係唔係好似你咁成日張d事實泥橫折曲嚟講到好似好有道理就叫做生意呀!


好睬, 老闆撐我! 同條八婆講d單簽左都唔算數, 做嚟都冇意思, 而家唔同你做喇, 八婆!!!!


 


3 則留言:

  1. 咁簽份P.I.黎仲咩呀?發神經,下次C.O.D.佢啦
    [版主回覆08/10/2010 11:46:00]咪嗅係囉, 簽嚟把練咩! 下次唔同佢做, 今次都唔做, 簽左嗰D都唔做, 唔7賣比佢呀!

     

    回覆刪除
  2. 咁啲貨點呀?
    [版主回覆08/10/2010 12:15:00]佢次次訂都係好少數量架咋, 1/4隻柜都冇, 不過佢就以為自己係大客囉! 我同佢講, 我另外d客成隻柜咁訂, 訂左都跌價, 人地都係咁比尾數, 唔係全世界淨係佢蝕!
    d貨係standard, 只係紙箱就同佢訂, 所以d貨可以比其他客嘅!

    回覆刪除
  3. 哈,等佢無貨用,呢啲咁嘅卜街,完全遺反合約精神
    [版主回覆08/10/2010 15:07:00]真係死仆街!

    回覆刪除