2012年12月23日 星期日

我家的差人叔!!!

期待已久嘅POLICEMAN終於到喇! 今次已經洗左幾個月腦, 講明如果玩完唔喊就有車送!


今次真係好唔同, 由一入場就已經好開心, 滕滕仲派定心丸比我同我講佢今次一定唔會喊架喇!



玩完一出嚟就即刻同我講: 好好玩呀, 媽咪! 我今次好開心呀!





我問佢有冇捉壞人, 佢話有喎, 而且仲有坐MOTOCYLE潻  !


3 則留言:

  1. 大個仔唔驚喇~~~叻豬!
    [版主回覆12/27/2012 14:35:06]今次佢又真係幾叻架 !

    回覆刪除
  2. d 衫係場地比埋架? 幾好咁喎
    [版主回覆12/28/2012 15:29:48]係借比我地著, 唔可以帶走架!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2013年1月1日 晚上8:07

    叻仔!!!
    [版主回覆01/02/2013 14:24:24]今次就算係咁啦~

    回覆刪除