http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
大個仔唔驚喇~~~叻豬![版主回覆12/27/2012 14:35:06]今次佢又真係幾叻架 !
d 衫係場地比埋架? 幾好咁喎[版主回覆12/28/2012 15:29:48]係借比我地著, 唔可以帶走架!
叻仔!!![版主回覆01/02/2013 14:24:24]今次就算係咁啦~
大個仔唔驚喇~~~叻豬!
回覆刪除[版主回覆12/27/2012 14:35:06]今次佢又真係幾叻架 !
d 衫係場地比埋架? 幾好咁喎
回覆刪除[版主回覆12/28/2012 15:29:48]係借比我地著, 唔可以帶走架!
叻仔!!!
回覆刪除[版主回覆01/02/2013 14:24:24]今次就算係咁啦~