亞妹今次送左支防晒日霜比我, 今次真係有用喇, 因為我想換我用開嗰隻!
亞妹話呢隻係有DR推介, 所以好期待可以快D用!
揀係TST食飯, 係希望可以食完飯去OCEAN CTR 嗰邊影下燈飾, 所以食完就由中間道下過去! 由中間道行去碼頭, 其實就真係好近, 不過對我嚟講, 一下一下咁拮過去, 真係何其辛苦!
影左幾張相, 老公個木口木面比情, 真係比起我隻豬腳更加難睇! 我知道~ 因為人又多, 又影唔係好影到相, 我知佢開始唔老嚟, 所以就算我個心有幾想再行下多陣, 我都冇出聲, 因為算啦, 佢聽日要番早, 咁咪早D走囉!
係碼頭前面有笪空地, 有兩個西人係到演奏, 滕滕一聽到音樂, 佢個身就不由自主地咁擺動.............
我係facebook睇到video,我都笑到肚痛,心諗 : 你幾多歲人仔呀,拍子咁好無甩bid
回覆刪除[版主回覆12/13/2012 17:59:19]未架!
[林林回覆12/13/2012 17:37:41]係咪已經陀緊個仔?
[版主回覆12/13/2012 16:33:47]當時見到佢跳舞, 個心已經即刻諗起我同我老公以前去DISCO嘅時候~