http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
連續兩日老公都得閒陪你出街食生日飯,sweet sweet 呢[版主回覆12/15/2012 17:17:03]我太了解佢, 所以一定唔會囉~[林林回覆12/15/2012 10:01:53]你向好方面諗,或者佢都想出去食飯relax下呢~~~[版主回覆12/14/2012 14:57:55]因為要佢唔可以OT, 連續兩日約晒人!佢本身個人性格, 係唔鐘意人地去同佢安排時間去做咩做咩, 唔多鐘意受人控制, 所以連續兩日我約左人食飯, 佢唔出聲, 都已經好比面![林林回覆12/14/2012 09:51:04]吓~~~食個兩餐飯,有咩唔耐煩?[版主回覆12/13/2012 16:34:16]我唔講你唔知, 佢已經開始唔耐煩喇!
連續兩日老公都得閒陪你出街食生日飯,sweet sweet 呢
回覆刪除[版主回覆12/15/2012 17:17:03]我太了解佢, 所以一定唔會囉~
[林林回覆12/15/2012 10:01:53]你向好方面諗,或者佢都想出去食飯relax下呢~~~
[版主回覆12/14/2012 14:57:55]因為要佢唔可以OT, 連續兩日約晒人!
佢本身個人性格, 係唔鐘意人地去同佢安排時間去做咩做咩, 唔多鐘意受人控制, 所以連續兩日我約左人食飯, 佢唔出聲, 都已經好比面!
[林林回覆12/14/2012 09:51:04]吓~~~食個兩餐飯,有咩唔耐煩?
[版主回覆12/13/2012 16:34:16]我唔講你唔知, 佢已經開始唔耐煩喇!