2012年12月8日 星期六

生日飯~

今晚約左舊同學出嚟食飯, 成年先見一次, 就係生日時會見面, 因為佢大過我只係一日咁多!



如果話左手邊女嘅嗰個係我同學, 就真係多謝晒, 估我咁後生, 更係啦, 佢老婆, 細我地成10年架, 近睇, 後生d, D皮膚真係唔同D! 上次幫佢做個新產品, comment左係fb到, 已經送左個花花blush比我! 今次, 佢又送左d嘢比我喇!



我真係好想知, 係唔係係化妝品公司做嘅, d化妝品係唔係全部唔使買架?


1 則留言:

  1. 連續兩日老公都得閒陪你出街食生日飯,sweet sweet 呢
    [版主回覆12/15/2012 17:17:03]我太了解佢, 所以一定唔會囉~
    [林林回覆12/15/2012 10:01:53]你向好方面諗,或者佢都想出去食飯relax下呢~~~
    [版主回覆12/14/2012 14:57:55]因為要佢唔可以OT, 連續兩日約晒人!

    佢本身個人性格, 係唔鐘意人地去同佢安排時間去做咩做咩, 唔多鐘意受人控制, 所以連續兩日我約左人食飯, 佢唔出聲, 都已經好比面!
    [林林回覆12/14/2012 09:51:04]吓~~~食個兩餐飯,有咩唔耐煩?
    [版主回覆12/13/2012 16:34:16]我唔講你唔知, 佢已經開始唔耐煩喇!

    回覆刪除