2013年1月5日 星期六

開心後的代價~

好朋友就嚟要番美國, 所以成班同學去食BUFFECT FAREWELL佢~

因為太遲book枱, 而且又要就係旺角太子, 所以求其揀左一間就算, 冇蠔食, 連加一三嚿水, 都唔算貴!

d魚生ok, d青口都甜, 長腳蟹都唔錯, 三嚿水真係都係咁喇, 不過可惜我感冒未好番, 再加上之前嗰晚一諗起間死人集運就瞓唔著, 所以作戰狀態唔係咁好!

成晚食得都好開心, 不過開心過後嘅第二朝, 就真係大獲喇! 六點幾開始肚痛, 嗰時我已經知道嚟料, 所以即刻去廁所standby! 係個馬桶上, 唔係即刻有得去, 只係個肚越嚟越痛, 想去又去唔出, 仲要全身bill晒冷汗, 發晒軟蹄, 跟住雙眼開始發光, 呢個moment好彩係坐左係到, 因為我知道想要暈喇!

差d暈抵左兩次之後, 開始去得出, 不過全程都要成45分鐘先舒服左大半! 我知道, 我今日應該唔可以同滕滕去廸廸尼囉!

瞓醒已經一點, 其實都仲好想再瞓, 不過, 我想睇下成個人ok唔ok, 因為我想同個仔出街! 想, 只係想下, 原來係唔可以架! 因為仲有肚痾!

就連上堂, 都要工人姐姐帶去, 因為今日真係唔得囉~ 結果, 醫生就冇睇喇, 只係係樓下藥房配左d藥食!


呢d就係開心之後嘅代價喇~ 不過, 我都好開心, 因為今次有得痾, 唔同平時咁只係痛痾唔出就一定去搵醫生打針!

今日食左一次藥, 到左夜晚就已經好似冇咩事咁喇, 所以睇嚟, 聽日應該可以入廸廸尼喇 ~

1 則留言:

  1. "到咗文"咩呢?
    都無食蠔,點解會痾呢?
    [版主回覆01/14/2013 14:49:17]多謝~!
    [林林回覆01/11/2013 11:19:30]太肚餓食咗你啲字:P
    祝你身體健康
    [版主回覆01/08/2013 17:25:30]都唔知點解個BLOG會咁, 明明已經打晒架喇!

    我估應該我係有感冒底未好番, 而且之前嗰晚又瞓唔好, 所以成機囉~

    回覆刪除