2013年1月14日 星期一

堅嘢!

 
呢排好似身體好虛咁, 而且又怕凍到怕到死, 同班同學出嚟食飯, 冇一個好似我咁著咁多衫, 仲要身上有兩個暖貼(因為當日最低得10度), 攪到我好似一個冇體溫嘅人咁~

自從生完滕滕之後, 自坐月補過, 之後都冇喇! 見D感冒好番晒, 今日放工就去買左隻雞同埋瘦肉, 整左兩碗堅嘢!

煲左D雞湯之後, 再用冬蟲草+夥山參+鹿茸+當歸+瘦肉再燉!

係我整時, 個工人好似想睇下我整d乜, 但係我話唔使佢幫我, 叫佢出去幫我睇住滕滕啦, 不過, 佢坐左係一個地方係望到我架..........

自己心知呢煲湯唔少嘢, 所以感覺上個工人想昅我咁, 同老公講, 佢話係唔係個工人想學喎~ 我話你話呀, 想學都唔係而家先嚟學嘛! 平時我整嘢唔見佢想學, 而家見我係咁係個雪柜到攞d藥材出嚟就話想學, 冇嘢吓化~

不過, 都唔理得咁多, 唔通佢昅我我就唔飲喇咩!

d冬蟲草total燉左4次, 一共兩大湯碗, 頭先已經飲左碗, 希望聽日唔使凍到滕滕震啦~



2 則留言:

  1. 會唔會太補呀~~~
    [版主回覆01/17/2013 14:44:16]我知呀
    [林林回覆01/16/2013 17:13:55]聽日開始凍
    [版主回覆01/15/2013 17:45:24]未見功效, 因為今日暖左~
    [林林回覆01/15/2013 17:21:27]飲咗有無好啲?
    [版主回覆01/15/2013 11:20:35]我希望唔會, 不過其實我都驚驚地, 但係我又真係成日都好凍喎~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年1月14日 晚上7:30

    你飲左舒服就好了^_^。如太燥, 下次放少 d law 。你好叻呀!
    我都唔識呢 d 野, 我煲湯都係位x堂果d 地方, 買現成一包包既湯包加豬骨煲炸。最叻都係發 d 花膠煲。
    [版主回覆01/15/2013 17:44:58]嗱~ 你講呢個point , 就已經係唔正常啦!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆01/15/2013 17:24:25]大陸落黎都咁有品, 絕種! 絕種! 絕種!
    [版主回覆01/15/2013 17:08:58]成五十幾歲, 後生靚唔靚仔我唔知, 不過而家就正正常常男人一個, 唔係核突嘅, 但係一睇就知係細時係大陸, 之後就落左嚟HK好多年嗰D囉~
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆01/15/2013 16:38:26]絕種呀! 靚唔靚仔? 如果靚仔就真係真係真係.... 唔識講law~
    [版主回覆01/15/2013 15:47:32]佢跟本唔係一個定常人!

    佢成日自己食到D咩零食覺得好食, 佢就會買3份番嚟分比我地! 你話有咩老闆咁唔正常架!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆01/15/2013 14:22:57]你老闆真係好好人。
    我阿媽都唔識 @@
    [版主回覆01/15/2013 12:09:21]其實, 係我老闆教我煲架! d煲品都係我生前同生左之後佢買比我!

    我見呢排成日都好凍咁, 又搵番出嚟煲下咁囉! 我好多嘢都唔識, 都係亞媽同老闆教我架咋!

    回覆刪除