2013年1月23日 星期三

多謝!

可能 Jessica知道我呢掛煩撚到爆, 所以無啦啦送左份禮物比我!




係一個水晶飾物盒嚟!

個水晶盒咁靚, 真係要諗諗放係邊先~


1 則留言:

  1. 哈哈,你喜歡就好了~~~
    [林林回覆01/28/2013 09:45:31]好呀~~~
    [版主回覆01/25/2013 12:44:33]我想放係屋企做裝飾~

    回覆刪除