11點我地就到, 天氣仲好好, 我仲希望可以玩到四點/五點or六點先走~
今次因為熙熙佢地唔得閑, 所以我地今日轉戰, 去玩d之前未玩過嘅!
可以因為太早(11點幾好早咩???), 呢個轉轉杯滕滕連續玩左3次! 之後, 又玩左pooh, 又玩左小小細界, 又玩左小飛象, 仲睇左3/4嘅歌舞劇! 3/4係因為滕滕同我都覺得悶都嘔囉~
3點都未夠, 隻豬仔已經謝皮喇, 仲話要番屋企抖下!
3點咋! 咁快就謝!!
張年票就仲有3月同5月兩次, 玩埋呢兩次, 睇嚟都未必續喇, 因為好多嘢滕滕都唔啱玩! 老公話不如下次去海洋公園喎! 不過海洋公園對我嚟講好似遠左小小, 但係都可以諗諗嘅, 因為生日嗰個唔使錢, 咁出年老公生日都可以一斉去嘛!
張年票咁得意既? 3 同5月要玩兩次? 唔明係咩型式喎
回覆刪除[版主回覆01/08/2013 17:20:50]唔係, 而係3月有一個WEEK-END, 5月又有個WEEK-END可以入去, 而我地張年票個VALIDITY 係去到5月中, 所以仲有兩次可以去囉~
海洋公園好多國內人士,你要諗清楚呀
回覆刪除[版主回覆01/14/2013 14:50:33]我都有諗過, 係幾遠...........尤其我住係咁遠!
[林林回覆01/11/2013 11:11:14]但好遠喎~~~
耐唔耐一次好喇~~~
[版主回覆01/08/2013 17:21:53]廸廸尼都唔少架! 但係海洋公園有動物可以睇喎~
呢兩次我發現強國旅行團多數係下午一車車湧入來。上午去, 穩陣 d。
回覆刪除仲要唔好在大風日子去, 上次就係大風 cable car 停左, 下午又湧來強國人, 迫爆左海洋列車。果日我都費時排隊坐上山玩。只係山腳玩威威樂園 & 睇水族館。
[村姑 C 9 仔 *.*回覆01/09/2013 11:29:46]HK$8XX ,365日都得。 hk$6xx, 星期日唔入得, 星期6 中午 12:00前入得。抵過 disney 好多。
[版主回覆01/09/2013 11:10:09]其實廸廸尼都差唔多啦, 都係越晏越多人, 尤其係中午時巡遊時段!
但係海洋公園有到好就係應該唔會限時限假期!