之前滕滕無啦啦唔知幾時開始已經識搵屋企電話call display嗰part出嚟, 跟住"禁"番redial去打比我地, 而且佢仲認得邊個電話no.係邊個!
因為我個電話打出係blk左睇唔到no., 所以次次滕滕打嚟比我都冇來電, 而且因為我幫老豆亞媽佢地裝左小熊來電個apps, 所以冇來電係打唔入, 而滕滕就算"禁"redial比佢地, 好多時都係打唔到!
我見到咁樣, 就係個電話到set左:1.係daddy, 2.係mommy, 3. 係婆婆, 4.係公公, 5.係嫲嫲!
點不知~!
佢一日就打九十幾轉! 唔係打九十幾次! 因為每一轉, 都打斉比我地5個, 車輪住, 每一轉都續個續個打, 一個都唔會漏!
而且有次仲係1個鐘裏面, 不停咁打比亞婆!
今日, 亞公亞婆亞嫲斉斉入晒嚟! 本身, 亞嫲逢星期四都入嚟架, 而亞公亞婆, 就係因為佢前日係咁打比亞公, 同亞公講: 公公, 我好卦住你呀~ 你幾時入嚟我到玩呀?! 你而家入嚟啦! 我真係好想見你呀! (亞公應該答佢今日唔得閑, 第日先入嚟!) 你唔好第日先入啦, 我真係好卦住你架, 你唔入嚟, 我真係會喊架!..........一路一路咁講咁叫, 我聽到都反晒眼笑左出嚟! 因為邊有人死纏爛打架!
結果, 亞公亞婆就今日入左嚟啦!
叻仔!! 又識氹老人家 ^^
回覆刪除[版主回覆01/14/2013 14:57:33]佢, 原來, 亞公話買車比佢, 佢條友仔居然同亞公講: 你唔好買車比我啦~! 我想要飛機呀!
唔怪得係咁叫亞公入嚟啦! 有原因架!!!
嗲仔~~~公公就sweet爆啦~~~
回覆刪除[版主回覆01/15/2013 11:22:42]公公直頭冧到暈左啦~!!!