都未過年, 就已經好似頭頭碰著黑喇! 滕滕出世之前搵過一間訂做傢俬, 因為之前都OK, 所以而家搵番佢, 點不知11月頭到而家, 拖呀拖呀, 講明12月尾要送貨, 而家, 就連圖子都未比我, 要我日日打去追!!!
呢樣未煩完, 就又多一樣! 之前用開間集運越做越衰, 所以就轉左另外一間, 而呢間因為有得自取平10元, 我可以搵courier去佢HK office取貨, 所以就用左兩次! 呢兩次, 可能係因為聖誕前爆倉, 間間courier都delay晒, 所以唔怪佢都delay, 不過, 今次第三次, 真係真真正正咁叫我唔好再用呢間仆街冚家產"多寶集運"!!!
呢間仆街集運, 成撚日都唔on-line, 一on-line問佢乜, 佢一係就唔覆, 一係就九年先覆! 以為佢係HK有office會穩陣d, 點不知個電話成九日都唔通, 要不停咁redial, redial & redial! 到通左, 又冇人聽! 真係想一駁通就小佢老味囉!
到打通左, 問佢我d貨幾時發出, 因為睇到網上佢地已經簽收左, 但係條撚樣就成撚日答會盡快會盡快! 一時又話架車比海關hold住檢查, 一時又話check唔到, 拖得就拖! 再問多兩句, 就開始發老難!
幾攪笑, 間集運發老難呀! 個女人仆街到, 話如果既然我咁唔滿意佢地公司, 咁佢可以退番d運費比我, 我d貨就keep係佢地廣州倉, 要我自己親身上去攞, 就算我搵順豐上去攞佢都話唔比! 咁即係分明玩嘢啦! 仲串撚到話唔收我倉租, 我幾時上去攞都得!
係呢個moment, 我覺得佢地跟本就係一間黑店! 我入撚左間黑店到!!! 而家, 我唯有吞聲忍氣忍撚住佢, 叫佢發左d貨去hk先再算!
等等等, 終於等左一星期, 第一批貨send左個取貨no.可以去攞貨啦, 唔好以為咁順灘喎, 因為佢地比貨我嘅條件係我要比好評, 而且要比左好評佢先肯再比第二批貨我!
好! 第一批貨收左喇! 第二批貨, 又再等多4日! 第4日, 條八婆打比我話第二批貨到左, 要我一定要比左好評佢地, 佢先肯放貨比我!!!
比! 我比! 我收埋第二批貨, 我一定會係個好評後面再加評語, 話佢地威脅我要我比好評先比貨我囉!
所以我真係唔可以唔唱佢囉, 原來佢d鑽石, 係威脅番嚟! 咁同黑店有咩分別呀!!!
正一仆街冚家產, 我睇下佢公司幾時死!
宣揚開去,唔好比咁多人受害
回覆刪除[版主回覆01/11/2013 17:08:39]一定要啦!!!