點不知, 我冇諗過嘅嘢, 終於都發生左! 就係個腳踏甩左出嚟, 整極都甩!
呢下, 真係諗到我頭都爆埋, 因為我唔想就咁掉左架車, 除左個腳踏, 其他嘢係冇事架!
諗諗諗, 諗左我成半個月, 終於比我諗到一個方法! 不過, 一同老公講, 佢就話我戇居! 佢話, 邊有人咁整架!
我戇居??? 咁唔該你又諗下有咩方法吖!!! 結果, 佢係冇同我諗架!
既然佢冇諗到點去整番好, 咁我就點左老公去買D鐵絲番嚟!
哈~ 哈~ 都唔係好困難就比我整好左喇~!
本身我諗過用膠水 or rubber band, 係個凹位到再橋住, 但係又怕啜住d膠活動得唔好, 所以而家用左鐵絲橋住左之餘個result 仲very good 喎!
你可以搵師傅修理嘛,始終小朋友用嘅,安全啲好
回覆刪除[版主回覆01/22/2013 11:31:12]架車都係淘番嚟, 兩舊水,我估冇師傅會幫我維修囉~