2013年1月17日 星期四

又爛~

我從來都冇諗過架三輪車會爛, 因為點爛都唔會爛到架三輛車到, 除非好粗暴咁對待佢!

點不知, 我冇諗過嘅嘢, 終於都發生左! 就係個腳踏甩左出嚟, 整極都甩!

呢下, 真係諗到我頭都爆埋, 因為我唔想就咁掉左架車, 除左個腳踏, 其他嘢係冇事架!

諗諗諗, 諗左我成半個月, 終於比我諗到一個方法! 不過, 一同老公講, 佢就話我戇居! 佢話, 邊有人咁整架!

我戇居??? 咁唔該你又諗下有咩方法吖!!! 結果, 佢係冇同我諗架!

既然佢冇諗到點去整番好, 咁我就點左老公去買D鐵絲番嚟!

哈~ 哈~ 都唔係好困難就比我整好左喇~!



本身我諗過用膠水 or rubber band, 係個凹位到再橋住, 但係又怕啜住d膠活動得唔好, 所以而家用左鐵絲橋住左之餘個result 仲very good 喎!

1 則留言:

  1. 你可以搵師傅修理嘛,始終小朋友用嘅,安全啲好
    [版主回覆01/22/2013 11:31:12]架車都係淘番嚟, 兩舊水,我估冇師傅會幫我維修囉~

    回覆刪除