2013年1月9日 星期三

可憐的媽咪~

話說上個星期五晚食完個buffet, 第二朝天都未光, 我就已經痾到休克咁济!

係廁所成個鐘頭嘅作戰, 之後上床就瞓到下午成點鐘先起身! 不過一起身冇耐, 又要去廁所喇!

去完一次之後, 冇幾耐又去第二次, 滕滕見到我話肚痾, 佢都一斉走埋入嚟!  因為個肚痛, 所以我成個人都彎埋左, 伏左係自己對腳上面, 而滕滕就一路企左係我隔離!

我人就彎埋左, 滕滕就一路安撫我, 用手掃我個頭同我講: 你好痛呀?! 唔好咁啦~

我見佢咁掃我個頭, 我同佢講: 快D出去啦, 企係到仲咩啫~ 唔嗅咩?!

滕滕可能見我個樣咁痛苦, 佢就同我講唔嗅~ 仲一路咁陪到我痾完為止  !



2 則留言:

  1. 滕滕真係乖,有無幫你個肚搽油
    [林林回覆01/14/2013 16:28:03]
    [版主回覆01/11/2013 17:08:20]咁又冇喎~ 不過, 佢知我唔舒服, 佢都冇一定要我同佢去上堂! 番到屋企未入到門口已經大叫: 媽咪~!!! 媽咪~!!!

    睡夢中嘅我, 當堂醒晒~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年1月13日 凌晨1:56

    呢個仔真乖! 唔好講個心, 條命唔比佢都唔得 ~ ha ha ha!
    [版主回覆01/14/2013 14:55:32]佢有時又真係幾乖嘅, 不過, 有時佢用番我講嘅說話嚟話我時, 當堂眼到反埋呢~

    回覆刪除