2013年1月8日 星期二

唔好問我啦苯~!

而家D工人真係100個都唔知有冇一個好!

表姐換左3個工人, 而家第三個先尚算OK; 堂家姐個工人做左年半, 就開始出去借財仔, 仲有信追數記去屋企!

係唔係安安落落咁做嘢好難架???

當家姐一知道個工人借財仔, 我就已經勸佢唔要得, 聽住個工人一日一日咁差落去, 仲要大話連篇咁解釋借財仔一事, 我就已經勸佢, 橫掂佢奶奶日日咁入嚟, 就真係不如即抄, 唔好拖! 因為我都話晒有經驗!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

佢同佢老公都係, 唔聽人講嘢, 唯一唔同, 就係堂家姐會問我意見, 而佢老公就唔會問; 不過, 堂家姐問完都唔會理, 照做佢自己諗嗰D嘢! 結果, 佢個工人日日玩嘢, 佢就日日嘔血!  嘔左個幾兩個星期血, 而家先話今個week-end先抄佢喎!

我都唔明, 我呢個堂家姐成Q日就覺得我係細佢係大, 當正自己做嘢係好正確, 咁我又唔係好明, 當初因為我想請一個工人番嚟, 係可以識小小英文(大家討論之下), 咁到個仔開始番學喇, 就可以引導個仔做功課, 目的唔係想個工人幫我睇功課, 而係可以guide住滕滕, 係咩時間做d咩, 每日有個固定模式放學食完飯就做功課, 只係初初時段要睇住滕滕做功課, 之後習慣左個模式, 咁一路一路上小學就可以安排得好d!  就係因為呢樣嘢, 我堂家姐就直接咁吊九我, 話我好想依賴個工人去睇功課, 咁自己就冇咁辛苦喎!

我都當佢係家姐, 所以我唔會反駁佢, 不過更唔明, 點解佢會覺得我覺得d工人可以叻到去幫我睇個仔d功課囉! 如果d工人咁叻, 咁佢地就唔使去做傭人啦!

到左而家, 滕滕日日已經係放左學食完飯之後, 就自己做功課喇! 咁我放工番去, 就可以同滕滕check下d功課之後, 就可以玩下其他嘢同講下故事書! 不過, 堂家姐就無啦啦問我滕滕而家做功課需唔需要等我放工番去同佢做, 因為佢話佢個仔一定要等佢, 而聽其他媽媽講, 佢地d仔女都已經開始慢慢可以自己做功課唔洗等喇! 聽到佢語氣, 好似開始著急咁~

當初就理直氣壯咁吊九我, 而家, 就著急點解個仔唔可以自己做功課! 更係啦, 你估我凡事做每一樣嘢都流架! 你估我叫個工人去睇功課咩, 我只係要個工人去guide住個仔坐定定去做功課咋! 既然如果你咁勁, 都可以唔需要理人地, 放左工番去同個仔做功課架! 仲咩而家走嚟問我應該點樣做啫~

1 則留言:

  1. 係囉係囉,你堂家姐既然咁高高在上,就唔好問你嘢啦,反爆佢眼啦
    [版主回覆01/14/2013 14:51:03]好難明!
    [林林回覆01/11/2013 10:57:21]都唔明呢啲女人咩心態.........
    [版主回覆01/10/2013 12:50:41]我都唔明囉, 佢咁高高在上, 唔知點解下下都要話完我之後又跟我嗰一套囉~

    所以我都唔蝕抵, 我話: 一早都同你講架啦! 你又唔聽我講!!!

    回覆刪除