2013年1月28日 星期一

厄人真係叻~

 

上個星期五, 滕滕一放學就打電話比我, 佢話老師送左隻"德德豬"比佢!



係個CAM到, 我以為係隻公仔, 番到屋企先知, 原來係一個錢罌!

滕滕比我睇時已經急不及待咁問我攞錢要放入錢罌到, 咁好啦, 每日比一個COIN佢(佢"嚴"少囉~)!

點不知今日放工, 老師打電話嚟話我忘記左簽張回條比佢! 更係啦, 尋日我地去左賽車, 邊記得要睇回條袋啫!  所以一番到屋企, 就即刻攪掂張回條先食飯喇!

我一睇, 原來係有目的架! 你估真係咁好, 想教D小朋友儲錢? 哼~! 講笑! 原來, 個錢罌係比佢地帶番嚟比我地入D錢落去做捐款架!

已經過左半個學期啦, 要捐款都唔係未試過, 使唔使用埋咁樣嘅招數呀!!! 教D小朋友番屋企問爸爸媽媽攞錢入錢罌唔係儲錢而係捐款, 好dirty囉呢個手法! 滕滕已經3日問左我攞錢入錢罌架喇, 不過睇完張回條我就同佢講, 原來係要比番老師架!

張回條好含糊, 佢話要攞番學校, 但係又冇寫係張d錢倒番出嚟攞番學校定係成個錢罌攞番學校!  我唔知究竟想點囉! 而滕滕就好無奈咁問我, 點解要攞番學校嘅?! 

我答滕滕一個迷, 真係一個迷囉!  



2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年1月29日 晚上9:00

    明刀明槍條氣會順 d law。呢 d 小動作, 好煩 law~
    [版主回覆01/30/2013 16:26:54]我尋日同左老師講左喇, 話嗰間慈善機構唔多老實, 捐錢都唔係第一次架啦, 直接了當叫人捐錢好過用埋呢D手段, 佢地咁做攪到D小朋友好亂, 以為儲埋D錢結果原來係比晒人!

    老師當堂答我會反映比學校知喎!

    回覆刪除
  2. 我係你就放啲紙巾入去,質滿佢...咁樣屈人都有....

    回覆刪除