2013年1月25日 星期五

暗瘡~

呢期滕滕好鐘意畫人, 有時畫下佢老豆, 有時畫下小朋友, 而今次嘅主角, 就係我!


原本副畫冇咁多嘢, 塊面又唔係黑左一半! 不過, 條友仔畫下畫下, 無啦啦就畫花左塊面, 仲係兩隻眼中間畫多左一大粒黑色嘢!

我問滕滕, 仲咩事對眼中間有粒咁大粒嘅黑色嘢, 係咩嚟嘅!

點不知佢答我: 發炎吖嘛~ 所以咪有囉!

發炎  ??? 我都未試過生咁大粒暗瘡係個額頭到, 仲咩事發炎先  !!!



2 則留言:

  1. HAHA...咁都得
    [版主回覆01/28/2013 14:07:13]無啦啦迫人地發炎都有嘅

    回覆刪除
  2. 你唔問佢...可能佢以為發炎同頭痛係同一樣嘢
    [版主回覆01/30/2013 11:05:26]我之前問過佢啦, 成日搣到爆晒缸, 乜唔痛架咩! 佢都答我痛架, 但係佢都仲係搣, 所以我唯有過年先炮制佢!
    [林林回覆01/29/2013 16:44:49]你問下佢痛唔痛?
    [版主回覆01/29/2013 15:12:23]佢呢個壞習慣好難介, 因為我發現左佢一緊張不安就會好不自覺咁係到搣! 尤其係比我罰嗰時!
    [林林回覆01/29/2013 12:46:59]哈哈哈哈哈哈哈,你再同佢講,唔好再搣手指啦
    [版主回覆01/29/2013 10:24:29]冇~ 我只係成日同佢講唔好攪個姑, 如果唔係就會發炎!
    [林林回覆01/29/2013 09:39:27]哈哈哈,咁你幾時同佢講過隻眼發炎呀?
    [版主回覆01/28/2013 16:23:00]咁佢知道發炎係唔妥唔舒服又會痛會係表面睇到(因為佢試過搣到d手指甲發炎含膿!

    回覆刪除