2013年1月18日 星期五

好好玩呢~

 
舊年去星馬旅行買左D藥材番嚟, 話要嚟沖水OR煲湯飲, 會對個腎好, 咁老公就買左一盒番嚟!

真係冇諗過沖水或煲湯都真係苦到出汁囉! 只係一細片去煲, 成煲湯就已經苦得好緊要, 滕滕飲左大半碗之後, 成個星期都不停咁痾V, 次次仲要唔係少! 所以比佢飲過一次之後就唔敢再比佢飲!

十幾廿塊樹皮, 唔係平, 仲要成二千幾蚊, 我唔想就咁就掉埋一邊囉! 真係又諗到我頭都爆埋之後, 就去問左兩間相熟藥材鋪, 問佢地肯唔肯幫我去磨粉! 

不過, 兩間都拒絕左我, 因為我知道佢唔知我嗰D係咩嚟, 一陣整壞佢部機咪大獲, 所以兩間嘅老闆都答我, 佢地部機係要嚟磨D貴藥材, 唔敢整其他嘢架!

就係咁, 我就好失望咁走左喇!

講真, 我真係好唔奮氣, 有乜奶油咁容易整都唔幫我吖! 所以我去左淘寶睇下有冇喇!

嘩~! 堅呀! 一係唔睇, 一睇原來真係咁都有, 都唔係少!  冇人幫我整嘛? 咁我自己整囉! 唔使去求人啦! 所以我就淘左一個番嚟!


呢嚿嘢, 人仔100蚊, 運埋運費百五蚊港紙到!

雖然, 打磨完之後仲好似沙糖咁一粒粒, 但係我已經覺得好好喇!



之前買左D補健產, 我就張D料倒左出嚟沖水比左老公飲, 留番D膠囊係到, 就張D藥材入左落去個膠囊到比老公食喇, 咁樣, 就可以避開苦呢PART啦!

整起左D制成品, 老公笑住嚟話我戇居囉  ! 乜好戇居咩? 戇居得過咁都比我諗到呀! 咁戇居, 咁你又由個心笑出嚟~ 真係頂佢唔順!



1 則留言:

  1. 其實係咩藥材?
    [版主回覆01/28/2013 16:18:19]要斉水落架!

    所以, 而家整左自家制丸之後, 就唔使再落落湯到喇!
    [林林回覆01/28/2013 16:04:17]咁可以預留滕滕嘅份量,之後再放你地啲粉落湯...咁滕滕咪飲唔到囉...
    [版主回覆01/28/2013 14:10:46]應該係佢地太細個, D器官都未完全發育健全, 所以反應咁大!
    [林林回覆01/28/2013 09:26:22]小小都攪成咁?都好勁喎~~~
    [版主回覆01/25/2013 14:23:16]就係因為落左小小係煲湯到, 攪到成煲湯苦晒! 滕滕飲左大半碗就痾尿痾足幾日(因為利尿架), 所以我唔敢再放落湯到喇!
    [林林回覆01/25/2013 12:27:28]佢有無話要食幾多份量呀?不如煲湯落少少落去...
    [版主回覆01/23/2013 17:34:44]冬革亞理(好似係咁寫~) 對腎好!

    回覆刪除