2013年1月21日 星期一

點解??? 點解????????? 點解???????????????????????????????

其實, 我真係好撚忙架! 我老公, 狗屎垃圾都叫我幫佢做! 自己可以做到嘅都唔去做, 死都要我做! 已經比左張死人上網卡我, 攪左我幾日, 攪到我屎都滾撚埋都仲未攪到個setting, 已經覺得煩九到爆架喇!

睇而家, 睇到呢幾嚿嘢, 真係好想唔做人囉!



Christmas前, 本身只係得兩嚿!  幫老闆set左之後, 佢發現好好用, 就再買兩兩嚿番嚟比我喇! 你話係唔係唔想痴線都唔得吖!

呢幾嚿嘢, 係叫Home Plug, 要嚟係屋企發放wifi! 簡單d講, 係通過電嚟互相輸送從而發射wifi出嚟, 即係set左之後, 呢嚿嘢可以插係屋內任何一個地方, 都可以收到wifi, 而唔會因有牆or房嘅阻隔而另到上網有困難!

當我睇到呢幾嚿嘢之後, 心情就開始唔老嚟! 因為我本身又唔識, 我都唔明點解要比我整??? 仲要上次set左其中兩嚿之後, 話番到屋企唔得喎! 但係奈何攞番嚟公司又得呢???  所以見到多兩嚿, 個心當堂已經係到抄蝦拆蟹喇!

記得年幾兩年前, 老闆就攞左兩個router 比我, 又係同佢set 機! 嗰兩個set到我甩肺, 而家, 就唔用喇, 話用呢幾嚿喎!

你話死唔死吖, 可以再過多兩年, 又出左d新嘢, 就又攞番嚟比我喇! 咁我條命, 應該又會再短多幾年囉!!!

1 則留言:

  1. 你未學識拒絕...
    [版主回覆01/25/2013 12:39:24]佢係老闆, 跟本就唔可以拒絕~ 因為佢話, 好簡單架咋!

    回覆刪除