等了又等! 真係等到火撚滾!!! 其實, 有冇人知道, 我平時唔想成日都咁燥, 但耐何點解D人個撚個都咁撚樣嘅???
11月, 我搵番滕滕出世時訂傢俬嗰間公司, 因為我想整過間房, 整過D柜同埋床! 搵番呢間嘢嘅原因, 係因為佢地跟得好, 同埋個老闆有諗頭, 我想要D diu轉嘅位, 佢都明白我講乜, 所以就搵番佢!
老闆當時拍晒心口同我講12月尾一定交到貨, 所以我就信佢, 12月就追佢比圖紙我! 點不知追下追下, 追到12月中12月尾都未比到我!
到1月頭, 我開始火嚟! 係1月頭! 講真, 我知自己已經好忍得下, 因為我冇打去小佢! 但係已經一月, 我真係忍無可忍!
我知道就嚟過年, 會好忙, 所以我已經迫佢要佢1月中交貨, 結果, 一個星期推一個星期! 之前16号, 跟住23号, 今日, 就同我講要3号!
我想! 我想小佢老味囉!!! 呢d人, 真係好聲好氣同佢講唔得嘅, 係鐘意我下下打去問佢"大哥, 究竟你想點"先安落!
嘩~~~拖咗成個幾月,你都繼續等佢呀?
回覆刪除[林林回覆02/02/2013 09:23:55]咁一早應該發老脾啦
[版主回覆02/01/2013 17:01:37]我比左訂, 而且佢又好明白我d嘢想有幾diu轉! 咁所以, 唯有等! 佢而家, 話星期日可以送嚟喎!