2013年1月23日 星期三

目標/方向/希望.............

生左個小朋友出嚟, 做亞媽會想點呢???  好多人更係會話, 想自己嘅仔女身體健康, 聰明伶俐啦!

身體健康, 我估99.9999999%都係做亞媽想, 而嗰0.000000001%嘅女人就另類諗法喇!

馮小姐, 好一個迷, 無啦啦走嚟問我, 如果唔比奶粉, 比鮮奶佢個仔飲得唔得喎!  得~ 實得架! 你唔撚比佢食就話唔得啫, 點解飲鮮奶唔得先??? 原因, 佢話而家D奶粉越嚟越貴, 唔想再買奶粉喎, 所以比D平D嘅鮮奶個仔飲!

我做亞媽, 反而想滕滕繼續飲奶粉囉, 奈何滕滕唔肯飲我先冇乎啫! 而佢就因為係貴, 所以先唔想買奶粉! 佢個仔得嗰兩歲, 而家都仲係食緊粥仔, 有D肉碎同菜粒! 就連飯都未食, 都已經話想唔比奶粉個仔飲, 咁請問個小朋友係邊到攞營養呢???

知佢對個大女都係一般, 但估唔到對自己個仔都係咁! 所以就足以証明, 好肯定佢冇偏心!!! 一樣都係咁撚衰!!!

尋日食飯好得戚咁問我, 有冇試過一巴打落去個仔塊面到喎! 我二話不說咁講, 我從來都唔主張一巴巴咁打佢地, 如果係, 咁同係新聞上虐待仔女嘅父母有咩分別呀?

佢答我因為好興, 真係忍唔住, 因為之前嗰晚個仔唔肯瞓覺仲係到玩, 所以星左個仔一巴!

唔肯瞓啫, 使唔使兜巴星呀, 佢唔瞓咪的佢出房囉, 忍心D關埋門15分鍾, 佢喊到拆天都唔好開門比佢入嚟, 過左15分鐘就去問佢瞓唔瞓覺, 我唔信, 佢唔醒囉! 個仔已經兩歲, 佢都明白我地講D乜架啦, 咪同佢講囉, 仲咩要兜巴星先??? 咁做, 同我地以前D冇文化嘅老豆老母有咩分別先???

講完, 馮小姐收左嗲!

唔明白, 唔鐘意小朋友就咪撚生啦, 見朋友生佢又走去生! DIU, 養番隻狗好撚過啦! 生左個仔出嚟都唔撚想比飽飯佢食, 都有撚病架!!!

2 則留言:

  1. 佢真係痴撚線 ga wor!!!! 兩歲都唔比飽飯人食, 奶都唔撚想比?!! 食得佢幾多 $ 呀! 無營養病多兩病, 睇 e 生都唔止啦。無營養發育差, 智力差, 到時唔好後悔害左個仔, 害埋自己呀!!

    佢咁對 d 仔女, 第時 d 仔女大左唔理佢唔好喊呀!!!
    [版主回覆01/24/2013 17:47:01]佢個大女, 大左時一定唔7理佢, 因為而家耐唔中都串佢架, 而佢個仔, 佢覺得自己好撚錫個仔架喎, 成Q日就覺得打係WORK!

    不過, 冇計! 馮小姐個腦係豬腦, 跟本都唔識去點教, 佢就連自己想去點講點問(同我講嘢時), 都未必表達得到, 所以佢唔會知自己係有問題架!

    回覆刪除
  2. 我睇完你段嘢之後,個心真係好心酸,....乜唔係:阿爸阿媽唔食,我都要餵飽個細路架咩?咁第日學費貴,係咪唔讀書呀?
    [版主回覆01/28/2013 16:17:13]唔使講, 因為我都唔想同佢講!
    [林林回覆01/28/2013 16:04:58]除咗一句無人性,我真係唔知講咩...
    [版主回覆01/28/2013 14:09:35]佢之前已經話, 唔想半夜起身幫個仔換片架喇! 所以如果佢再同我講, 我就會同佢講叫佢早知就唔好生仔!
    [林林回覆01/28/2013 09:30:11]佢連養隻狗嘅資格都無呀,佢根本唔配做人...
    [版主回覆01/25/2013 12:47:59]自己唔食都要比個仔食~ 我都係! 有次食嘢, 坐對面個亞婆話比晒個仔食, 問我夠唔夠飽! 我一向都認為呢樣嘢係亞媽STANDARD要做嘅嘢嚟, 所以佢咁講, 我當堂好唔老嚟佢! 因為佢跟本唔應該生仔, 養番隻狗算囉!

    回覆刪除