2013年1月28日 星期一

正~

我d皮膚, 一入秋就已經即刻feel到, 因為一乾燥我沖完涼就會身癢!

以前年年用開dove粉紅色特潤, 今年唔出時, 我都唔知點算!

有人介紹我用左呢支沐浴露, 用完真係唔介紹比人真係唔得!






原裝日本入口, 好香奶味, 沖完真係唔會身癢喎, 仲好過支dove!
 
 

1 則留言:

  1. 請問係邊到買?
    [林林回覆02/06/2013 09:22:07]今日20-25度...我想離開香港...
    [版主回覆02/04/2013 15:24:32]你講開朝濕, 個工人今朝先問我係唔係冬天已經完喇喎~

    我都未試過冬天成廿幾度, 所以呢個世界真係要大家幫幫手做下環保喇!
    [林林回覆02/01/2013 12:51:17]好重架唔好呀,況且,都潮濕喇,我都唔明而家啲天氣想點
    [版主回覆01/30/2013 11:06:22]我唔知出面難唔難搵, 如果你想試下, 使唔使我幫你買吖?
    [林林回覆01/29/2013 16:45:42]等我買黎試下先~~~多謝分享!!
    [版主回覆01/29/2013 15:10:50]我係藥房買架!

    回覆刪除