同亞爸亞媽增值左個電話PLAN做無限上網, 因為想有時可以SEND D相同片比佢地睇, 亞媽知道我同佢改左做無限之後, 就好似好開心咁, 因為佢之前話成日想上網我都冇幫佢整, 因為教佢用WIFI又一定唔記得, 教佢"因"住嚟用就一定仲難, 原因係佢一定唔會識"因"同識睇(因為SMS都唔識睇)!
而家D無限PLAN咁平, 佢又冇約在手, 所以就同佢轉左佢囉(查實我自己都唔係無限)!
點不知今日放工搭緊車番屋企之際, 佢無啦啦whatspp我: 你好! 你好!
哈哈, 一見到我就知佢身痕啦! 咁咪回應下佢囉!
同亞媽whatspp左一陣, 感覺幾好, 唔錯唔錯! 不過遲d whatsapp要收費, 就要搵過另外一個apps去教佢地用! 因為我一比, 就要比4部錢嘅費用, 話就話4個電話加埋都係32蚊一年, 但係有d唔使錢嘅, 點解唔用嗰d唔使錢而要去比錢咁戇交呢!
Whatsapp 話唔會收費喎
回覆刪除點解可以咁平?4部電話都係32蚊咁抵!
[林林回覆02/06/2013 09:21:04]係我理解錯誤
[版主回覆02/05/2013 00:33:02]唔緊要, 可能係我表達得唔係咁好~
[林林回覆02/02/2013 09:24:52]sorry,誤會咗,哈哈
[版主回覆02/01/2013 16:56:35]係4部電話嘅WHATSAPP收費係32蚊!