2013年2月1日 星期五

家長日!

 
SO SERIOUS, SO NERVOUS TODAY!!!

尋晚同滕滕講, 我今朝約左老師見面! 佢問我仲咩事要見面呢?! 我話係因為老師想同我講下你係學校曵唔曵囉! 咁你話比我知你係學校曵唔曵吖! 而個答案係: 我唔知呀~

老師同我講, 滕滕係學校都唔算好百厭, 只係有時都幾多嘢講啫~ (咁即係口水多過茶啦  )

而老師話, 滕滕攞左個獎, 係畫畫獎, 因為佢畫畫進步左好多, 而且好有想像力, 創作天份好強, 所以有份禮物係送比佢架喎~





其實我唔係好feel到滕滕幾有天份, 而係覺得我比佢學左咁耐畫畫, 唔多唔少都應該懂得畫畫技巧囉!

另外, 老師派左個file, 係老師嘅評價嚟!











另外仲有講關於滕滕係學校嘅日常生活!




總括嚟講, 應該都算ok, 不過不失!

2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年2月3日 晚上9:41

    真係有天份 ga! 要好好培養呀
    [版主回覆02/05/2013 00:32:17]其實,我真係唔多覺,我只係覺得佢識得去掌握點樣去畫,如果比我細個去學,我都應該可以囉~ 不過又咁講,我對住騰騰都一定會讚下佢嘅!

    回覆刪除
  2. 其實,以佢咁嘅年齡,真係畫得好好架喇...

    回覆刪除