2013年2月17日 星期日

難逃一劫

點解次次放完假都係咁, 年年過年都係咁, 放完大假都一樣係咁, 都要病!

星期六晚, 打完個乞嚏就開始feel到條氣管有d扯氣, 到瞓時feel到唔對路, 就去飲咳藥水!

今朝起身, 都仲係有小小扯氣, 我就知嚟料喇! 去完睇戲, 再去jusco買晒我想買嘅嘢之後, 就番屋企下面配藥, 食左兩次都唔得, 把聲都開始變埋, 睇嚟聽日第一日要番工前, 點都要去搵下Dr喇~

1 則留言:

  1. 好返未呀?小心身體呀))))))))))))))))))))))
    [版主回覆02/25/2013 16:12:53]仲未~ 今日仲係冇乜精神.....成個人去左遊暈~

    回覆刪除