滕滕一歲時, 剛好係3月!

滕滕出世以嚟, 從來都未試過有一晚係發晒皮4瞓唔到, 就係除左呢晚, 我相信係痕到辛苦到不得了! 跟住第二朝一早就帶佢去睇DR, DR話係應該係比昆蟲咬架!
第二年, 剛好又係3月! 今次唔係隻腳, 而係做左豬頭!
因為剛剛換左個電視, 仲有個電視盒係屋企, 所以當時我估係因為個電視盒有虱!
到左呢一年嘅年尾, 我見到團購有間清潔公司做滅虱, 所以買左張coupon想係過年前滅下間屋, 因為之前都試過係藥房買d滅虱蛋番嚟炸過間屋唔得, 所以見二百幾蚊咁平就試下喇!
因為清楚公司d單一時間太多, 唔可以過年幫我做, 所以delay到3月! 而呢一年, 就好平安咁渡過左!
而今年, 我已經係過年前留意團購, 睇下又會唔會有special做, 因為我意識到應該每年回南天, d虱又會出嚟!
點不知, 新年都未完, 初十都未過, 滕滕就已經.......
心都痛埋, 因為隻左手針左5 啖, 腫到直頭好似吹脹左咁~
為左唔想佢唔小心整到d眼耳口鼻, 所以包住左嚟瞓, 同埋番學都包住左!
點不知條友仔覺得包住左好得意, 佢仲話番到學校係咁叫同學睇下佢隻手喎
好彩間清潔公司個老闆好人, 星期一打比佢, 佢就可以即晚上嚟同我滅虱! 本來都諗住過左年先book, 點不知今年咁早就回南天, 攪到滕滕又變左豬頭喇!
幫滕滕搽藥膏時, 真係一路搽就一路心痛, 因為我知道佢好痕好痕, 但係都要叫佢忍下啦, 最多痕時就搽多d藥膏囉~ 好可憐呀, 我個滕滕!
肉赤都呢 ~~~~
回覆刪除下次幫佢用啲冰敷下,可以止痕,當然最好唔會有下次啦...
回覆刪除[版主回覆02/27/2013 17:14:05]用冰........用過一次好好玩, 之後就次次叫我搵冰架喇~
而家佢痕, 會同佢搽藥膏, 叫佢忍一陣, 咁過一陣就會冇咁痕架喇!
你買嗰個係咪吸塵嗰個呢
回覆刪除我本來都有興趣, 但又覺得好似好扼人咁
[版主回覆02/27/2013 17:12:55]唔係呀, 直頭係買個服務, 係一間清潔公司嘅一個 service 嚟!
佢都係一個service咁賣, 但只係吸床同地毯
回覆刪除[版主回覆03/04/2013 15:18:17]咁我呢個好似抵d, 因為佢有噴床, 噴天花邊, 噴腳線, 噴柜邊, 同埋廚房d 唔見光位!