2013年2月27日 星期三
忙忙忙
放年假放左10日, 第10日先開始嚟病, 已經病左一個星期, 睇左兩次醫生, 打左兩支針, 係藥房配左支藥水食, 都仲未好番!
成個人好唔精神, 冇心機, 嘢唔想做, 夜晚咳到成點幾兩點先瞓到, 又唔可以錫滕滕, 就連近d都唔可以!
今朝番到公司之後, 係公司附近搵個醫生睇, 食左兩次藥, 感覺上好左, 咳又少左, 不過就係眼瞓左d! 個人精神左d, 所以就要開工去做嘢, 係做私人嘢!
滕滕下學期已經開左學, 又係時候同佢上網去借書睇! 話就話唔多至在借書張獎狀, 但係既然自己都想借d書比個仔睇, 咁就當然有張獎狀就更好啦! 不過, 因為張獎狀就限時限刻囉! 算啦, 病左咁多日就懶足咁多日, 都係時候要起身喇!
下個月就係滕滕生日喇, 今年都係搵番嗰幾個朋友仔嚟玩下咁, 唔叫太多人, 因為間屋細, 又冇club house, 我又唔會同表姐一樣咁去搵下其他朋友個屋企club house嚟玩, 費事攪住人之餘又要人幫, 到時又爭人人情, 我就最唔想架喇! 個birthday cake就已經睇緊, 希望而家訂唔太遲啦!
上個星期去買左部卡啦ok之後, 就出左去深水埗睇d 無線咪, 買左set 嘢番嚟第二晚, 即係尋晚就買左d 碟番嚟試唱, 都未玩夠一晚, 其中一個咪就已經開唔到喇! 唉~ 所以今晚又要我出去換!
個人精神d就好似九十幾樣嘢等住我去做! 忙忙忙忙忙忙忙忙忙忙...........
訂閱:
張貼留言 (Atom)
4歲 lu。大個仔, 祝滕滕身體健康, 精伶活潑, 孝順父母 ^_^
回覆刪除我曾經諗過去 x 險樂 x 攪 party。但都係懶得滯無件事~ 只係自己屋企人開小型 p 算數。
人少少都可以好開心 ^^
[版主回覆03/01/2013 12:56:15]係囉, 話咁快就4歲囉~
佢亞媽我又唔係識得人多, 就算出去攪都唔會有好多人嚟, 住係九龍嗰D又唔想人地山長水遠入嚟, 所以都係近近地嗰D先叫咋!
去麥當當攪吖
回覆刪除[版主回覆03/04/2013 15:14:44]得嗰幾個小朋友, 唔出去攪啦~