一年一度嘅公司團年飯, 今日下午出左去食喇! 一如以往, 又係去食鮑魚餐, 一人一份唔多唔少!



仲有個飯同魚都冇影相, 因為老闆想快D食完快D走, 話比地做多轉生意喎! 真係趕到呢! 食碗蟹皇翅都已經熱到條"利", 到最尾食個燕窩時又係要快倒入口! 講真, 咁樣食法, 真係唔係好過引囉~
食鮑魚餐都好, 因為唔使食龍蝦! 之前老闆叫龍蝦, 次次叫都幾斤! 大佬, 幾個人叫幾斤仲咩先, 下下都要打包再食多幾日! 食左幾年都係咁, 真係食到想嘔, 而家見到龍蝦都怕怕!
番埋今日就放假啦, 第初九開年又再食多次lu~!
仲有個飯同魚都冇影相, 因為老闆想快D食完快D走, 話比地做多轉生意喎! 真係趕到呢! 食碗蟹皇翅都已經熱到條"利", 到最尾食個燕窩時又係要快倒入口! 講真, 咁樣食法, 真係唔係好過引囉~
食鮑魚餐都好, 因為唔使食龍蝦! 之前老闆叫龍蝦, 次次叫都幾斤! 大佬, 幾個人叫幾斤仲咩先, 下下都要打包再食多幾日! 食左幾年都係咁, 真係食到想嘔, 而家見到龍蝦都怕怕!
番埋今日就放假啦, 第初九開年又再食多次lu~!
wah 好好餸喎
回覆刪除我嗰D 好鬼"YUP"
[版主回覆02/18/2013 16:16:28]我老闆一鍾意, 可能食足7年都係同一樣嘢~
好豐富呀~~~
回覆刪除你個個會計食得咩?
[版主回覆02/25/2013 16:21:38]我成日都問我亞媽架, D菜都生命啦, 你又食!
[林林回覆02/22/2013 15:52:34]原來燕窩係齋...
[版主回覆02/20/2013 11:11:43]燕窩係燕子嘅分泌物, 所以佢地D齋人唔認為係肉嚟! 所以我亞媽都食得!
[林林回覆02/19/2013 18:11:48]佢食得燕窩咩?
[版主回覆02/19/2013 16:36:20]個會計食屎架嘛, 更係唔食得啦! 所以叫開左D屎比佢食囉! 佢個甜品仲要係差薑汁燕窩, 驚死驅唔到風呀!